Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams142 US$
Expedia.com141 US$
Agoda.com141 US$
CheapTickets141 US$
Travelocity141 US$
Omdömet skrevs 9 september 2019

Super mysigt och god frukost, rummen var superfräscha och mysiga. Super mysig grillkåta som vi fick låna utan extra kostnad så att vi kunde grilla korv på kvällen, rekommenderar att ni bockar ett rum där. Jag kommer att åka ditt fler gånger

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Nathalie L
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Tack och välkommen åter

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Trevligt boende med personligt bemötande och intressant information om husets historia. Rummet mycket bra inrett beträffande krokar i rum och badrum, stor spegel i rum nära eluttag. Tillgång till utemöbler med dynor. Fina promenadvägar i omgivningen. Bra frukost med en fin pratstund med ägarna. Saknade dock tv på rummet, fanns tv i frukostrummet. Stor eloge för bra brandsäkerhet! Utrymningssäkerheten vid brand var bra. Tyvärr inte alltid ok vid en del bed and breakfast.

Rumstips: Rum på bottenvåning är att föredra om man har svårt att gå då trappan är lite obekväm att gå i.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack johansson70
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2019

Tack för besök och välkommen åter

Omdömet skrevs 25 juli 2019

Trevligt hotell som jag varmt rekommenderar. Boka två nätter och besök Axmarby restaurangen. Kör
ner till kusten! Andas lite frisk luft! Bra och god frukost. Underbart att bo riktigt på landet men så
bra boende. Med GPS är det enkelt att hitta hotellet.

Rumstips: Var ute i god tid med bokningen, alla rum är i absolut bästa skick! Som nyrenoverat och doftar gott det Du!
Tack tonynoren
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Tack för besöket och välkommen åter.

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Vänlig, kunnig och förstående service. Nyrenoverade och fräscha rum. Stort utbyd av extra aktiviteter. Den lilla omvägen från atora vägen lönade sig verkligen. Pizzerian/restaurangen i närheten var helt OK.

Restyp: Reste ensam
Tack tommy_pollak
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2019

Tack för ert besök och välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 juli 2019

Endast en övernattning. Familj med tre barn. Bodde i ett rum efter samtal med värden. Lite hård bäddsoffa till barnen, men trevlig stämning och fräscht boende m god frukost. Hjälpsam värd och vackra omgivningar. Bra tips på aktiviteter.

Tack Globenkonsert
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2019

Tack och välkommen åter