“God mat i mysig restaurang!”
Omdöme om Rejmyre Gestgifveri

Rejmyre Gestgifveri
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Rejmyre
Beskrivning: En restaurangen driven med över 30 års erfarenhet av mat & service. Här erbjuder vi en utsökt och mättande maträtt för en rimlig peng. Välkomna.
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Gestgifveriet har perfekt service från underbar serveringspersonal och fantastiskt god mat av klockren kock! Rekommenderas varmt! / Återkommande gäst

Tack 641carinaj

Omdömet skrevs 19 juli 2020

Fantastiskt servis super god mat snygg och trevlig personal bra och rymlig uteservering bra för barn 6/5 ⭐

Tack 621magnuso
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Åt en fantastiskt god slottsstek idag! Härlig gräddsås, utmärkt service där min hungrige sambo kunde få påfyllning. Återkommer för att prova laxen!

Tack 448malinb
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Stor och bra uteservering, god mat och fantastisk personal som verkligen gör det där lilla extra. Rekommenderas varmt!

Tack Anette B
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god mat. Ta fisken en är gooooood. Trevlig miljö och runt omkring finns massor att uppleva.

Tack 599malinb

Besökt Rejmyre Gestgifveri? Berätta vad du tyckte!