Omdömet skrevs 19 mars 2018

Källan erbjuder både fantastiskt vällagad mat och en riktigt trevlig natur för den som vill åka lite längdskidor. Dessutom en fantastisk utsikt från anläggningen och ett väldigt mysigt SPA. Vi var där i mitten av mars och det var en mycket bra tid på året att göra ett besök där.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack janengblom36
Omdömet skrevs 9 mars 2018

Jättetrevligt hotell, spa bastu relax och underbara massörer. Maten är utmärkt, personalen är trevliga och professionella. Vyerna är fantastiska, speciellt på klara dagar. Rekommenderar att boka vamvattentunnan på kalla vinterdagar. ;)

För den som vill kunna slappna av från vardagsstressen är det ett utmärkt ställe. Inga klockor, lämna bara telefonen på rummet så går det inte stressa.

Tips för att välja rum: Tillgängligt, vackra vyer. Framförallt är det tyst.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Aqvelina89
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Ett utmärkt besök där vi firade4 en födelsedag, ett veckoslut med god service, trevlig och tillmötesgående personal, som gjorde allt för att vi skulle trivas och dessutom fick vi en en gemytlig stund i badtunna.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack 721h_kanm
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Bra mat, trevlig personal, skön säng, suveräna livebandet Gizmos och mycket vacker utsikt. En Trettondagsafton som man inte glömmer!

Det är lugnt och harmoniskt på hotellet och polen var varm och skön.
Bästa frukosten jag ätit på många år!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack mikaelv2018
Omdömet skrevs 20 december 2017

Fint hotell med enormt trevlig atmosfär. Bra konferensutrymmen och gott bemötande.

Bra möjligheter att träna, både skidspår och swimmingpool.

Restaurangen lagar god mat och frukosten har allt man kan önska sig.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack zeppelin2017