“Missa inte detta smultronställe”

Äppelgården Café & Musteri
Rankad som nr 2 av 6 Restauranger i Slöinge

Vi stannade denna vackra äppelträdgård på vägen mot Falkenberg för lunch. Helt underbar trädgård och jättegoda mackor, underbar äppelpaj och mycket gott kaffe. Personalen var även väldigt väldigt trevliga.
Detta ställe är värt en omväg.

Datum för besöket: april 2021
Tack camillah213

Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Stannade på vägen för en god fika. Hade läst om detta musteri. En fantastisk god smörgås och sen hembakad äppelkaka med vaniljsås. Dett var det bästa fikat på ett bra tag!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 12 augusti 2018

Trevligt trädgårdscafe med mycket goda äppelbakverk. Trevlig personal och väl värt en utflykt särskilt en dag med vackert väder.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 251travel22019
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Ett måste är att avnjuta deras äppelkaka med vaniljsås!
Gärna med ett iskallt glas av deras äppelmust.
Man sitter skönt mitt i deras stora äppelodling-
Så kan man ta en titt på deras utställning med konsthantverk-

Datum för besöket: augusti 2018
Tack bjorgs2018
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Underbar lunch/fika under äppelträden i Slöinge. God äppelkaka, å jag fick både vaniljsås, grädde å glass i 3 små skålar. Oj va jag njöt!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Eva-Karin E

Resenärer som tittade på Äppelgården Café & Musteri tittade också på

Heberg, Falkenberg
Falkenberg, Hallands län

Besökt Äppelgården Café & Musteri? Berätta vad du tyckte!