Spara
Höjdpunkter från omdömen
Vinterparadis

Perfekt utflykt att åka ut bland älgarna guidade av karismatiska Leffe! Spännande att få se dem ... läs mer

swemil
Stockholms län, Sverige
från mobil enhet
Fantastisk nära älg upplevelse!

Once in a lifetime experiance! Helt fantastisk guidad tur där älgarna är så tama så att man kan ... läs mer

Omdömet skrevs 5 augusti 2017
sefanja
Läs alla 61 omdömen

Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Mucket intressant upplevelese, engagerad och intresserad personal, bra mat var dt åxå, detta kan vi verklign rekommendera

Tack MickeVasterbo
Omdömet skrevs 21 augusti 2015

Riktigt rolig utflykt, väl värt ett besök. Häftigt att komma så nära djuren och åka bakom en traktor :)

Tack Jollpan
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Har idag besökt Gårdsjö Älgpark för andra gången. Roligt, intressant, lärorikt. En stor eloge till alla som jobbar med detta fantastiska projekt , men särskilt till Leffe Lindh för den underbara visningen! Han visar stor kärlek till och omsorg om djuren, berättar på ett roligt och fängslande sätt! Rekommenderas varmt till alla!

Tack Catarina H
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 juni 2015 från mobil enhet

Vilket fantastiskt ställe att besöka!
Jag har sett älg många gånger genom min bil fönster och alltid velat se dem på nära håll, vilket vi gjorde. Jag var på semester med min nya partner som aldrig hade sett älg, vi hade hoppats att se dem i vildmarken, men sådan tur hade vi inte! Vi hörde om älgparken och bestämde vi oss för att besöka trots att vi inte har en biljett, vi hade försökt bokning på Sala turistinformation men vi kunde inte på grund av att det var fullbokat. Vi kom tidigt och vi placerades på en väntelista, de checkade in för att se hur många barn kom och vissa hade inte dykt upp så turligt fanns det plats för oss.
Ägaren är så passionerad om djuren och det märks verkligen, han talade både svenska och engelska. När vi besökte det fanns folk från massor av olika länder.
Det var så intressant att se djuren upp så nära och lär dig mer om dem.
Jag skulle starkt rekommendera ett besök här om du besöker Sverige.
Jag skulle rekommendera bokningen gjordes innan jag kom eftersom det finns en begränsad mängd människor som kan passa på 3 släpvagnar.
Jag hörde att de hade haft ett bröllop där dagen innan vi besökte, vilken bra idé!
Gå och se "King of the woods"

Tack Eva T
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 2 juli 2014

Älgarna och Leffe gjorde ett djupt intryck på mig: att klappa en älg hör inte vardagen till.
Leffe är dessutom rolig, kunnig och underbart entusiastisk, en stor personlighet!
Kommer att minnas den här dagen länge med häpen glädje!
Kan varmt rekommendera den här safarin för både ung och gammal!
Min man går med kryckor/rullator efter en stroke och med ett handtag från en glad och hjälpsam Leffe kom han utan besvär upp på flaket som är tillräckligt lågt för de som har trassel med rörelseförmågan.
Tack för en fantastisk dag!

Tack Christina A