“Mycket bra”

Vitaby Gatukök & Pizzeria
Rankad som nr 3 av 3 Restauranger i Vitaby
Omdömet skrevs 6 november 2021

Bra portionsstorlek i förhållande till priset.
Gott och mättande.
Klart rekomendabelt!
Stannar här och äter fler gånger.

Datum för besöket: november 2021
Tack bkY8498MZ

Omdömet skrevs 28 juli 2019

Var där och åt när det var Vitaby loppmarknad. Trots mycket folk och stress så var personalen trevlig och lugn. Stället har en mysig atmosfär, inte Lady och Lufsen direkt men ändå...
God mat i rikliga portioner till en vettig peng.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Rickard G
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Bästa hamburgare vi ätit, höll oss mäta i 2 dar :-) Hoppas komma tillbaka snart! Vi längtar redan efter att komma dit igen!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack frode11
Omdömet skrevs 27 november 2018

Bra mat inom snabbmatsgenren, bra sortiment, lokalt boende nyttjar detta ställe. Mycket att välja på.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Nisse A
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bra & vällagad gatuköksmat med mycket bra service! Personalen gör det lilla extra för att ge ett gott bemötande!
Väl värd att stanna till vid.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack rfcase

Besökt Vitaby Gatukök & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.