“Godaste burgern”

Vitaby Gatukök & Pizzeria
Rankad som nr 3 av 3 Restauranger i Vitaby
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Bästa hamburgare vi ätit, höll oss mäta i 2 dar :-) Hoppas komma tillbaka snart! Vi längtar redan efter att komma dit igen!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack frode11

Omdömet skrevs 27 november 2018

Bra mat inom snabbmatsgenren, bra sortiment, lokalt boende nyttjar detta ställe. Mycket att välja på.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Nisse A
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bra & vällagad gatuköksmat med mycket bra service! Personalen gör det lilla extra för att ge ett gott bemötande!
Väl värd att stanna till vid.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack rfcase
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Vi stannade och åt här då utbudet på restauranger i vitarby är 1. Men det var gott och personal eller ägaren var mycket trevlig! Bra att tänka på är att de bara serverar pizza på helger och inte på vardagar

Datum för besöket: juli 2018
Tack Jens R
Omdömet skrevs 20 mars 2017

Gatuköket är väl egentligen helt ok. D.v.s. det är som andra gatukök på landsbygden. Det duger om man är riktigt hungrig men inte mer än så. Möjligen att just det här gatuköket är lite bättre än många andra på så vis att dom har en liten annorlunda meny. Personalen är också trevlig.
Pizzerian verkar bara vara öppen på helger så jag kan inte uttala mig om pizzorna.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Pawestin

Besökt Vitaby Gatukök & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.