“Smakrik glass ”

Grevlunda Mathantverk
Rankad som nr 1 av 1 Bagerier i Vitaby
Omdömet skrevs 20 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god glass, smakade äpple/rabarber glassen som överträffade mina förväntningar. Bra servic med trevlig personal

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack fridahk87

Omdömet skrevs 20 juli 2022 från mobil enhet

Fantastisk glass, åt vit kaffeglass som var så god. Härlig och trevlig service på österlen. Gullig hund. Kan verkligen rekommendera

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack E2336TTangelicab
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Den bästa glassen vi någonsin har ätit i Sverige. Gjort från grunden med naturliga ingredienser, egentillverkad yoghurt. Smakar himmelskt❤️ Och väldigt trevligt bemötande❤️ Tack

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Lena A
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

En väldigt god glass. Vi valde hasselnöt och vit kaffe. Måste vara den bästa glassen som åts i en mysig miljö, bra väder och trevlig personal!!

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack Svealindskr
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Jag är ingen "glassmänniska" men WOW för Grevlunda Mathantverks egen gjorda glass!!! Kombinationen Vitt Kaffe och Äpplesorbet var det godaste jag fått. Såpass så jag var var tvungen att äta det igen efter bara några dagar . Kvalité med bästa råvarorna ger glassen en utsökt och välbalanserad smak. Är bara ledsen att den endast finns att hitta på så få ställen. Så ni som har vägarna förbi Svabesholm eller Haväng så är detta en must!

Datum för besöket: juli 2021
3  Tack KaSo07

Resenärer som tittade på Grevlunda Mathantverk tittade också på

Besökt Grevlunda Mathantverk? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.