“Otrolig hantverksglass! ”

Grevlunda Mathantverk
Rankad som nr 1 av 1 Bagerier i Vitaby
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Otrolig hantverksglass! Speciellt jordgubbssmaken. Gjord på färska råvaror utan e-nummer. Sagolikt! Behöver upplevas!

1  Tack janborgstrom

Glass på riktigt
Vanilj glass som den ska vara med vaniljstång från Tahiti. Hallon/lakrits glass som smakar hallon och lakrits ❤️

1  Tack 574jensm
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Egengjord glass med närproducerade bär. Familjen år jordgubb-, röda vinbär- och chocklad-glass. Alla var väldigt nöjda med glassen och yoghurten framhävde bärsmaken.
Kan verkligen rekommendera

Tack 760andersk
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Sagolika smaker, ljuvlig konsistens och trevlig plats att avnjuta glassen på. Rekommenderar verkligen Grevlunda Mathantverk i den röda kiosken till alla finsmakare.

1  Tack M3022CZanna
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Nu har vi verkligen fått njuta av glass i riktig toppkvalitet från en riktig glassmästare. Oj oj vilken fantastisk glass, riktig toppklass. Vi kommer verkligen återvända till Kiviks Glass, dvs Grevlunda Mathantverk, och njuta av glass flera gånger.

1  Tack susanneb823

Resenärer som tittade på Grevlunda Mathantverk tittade också på

Besökt Grevlunda Mathantverk? Berätta vad du tyckte!