“En höjdare”

Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Barsebäck
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket trevligt bemötande av trevlig personal. Fantastiskt god mat. Både kötträtter och fiskrätter. Trevlig miljö med utsikt över hamnen. Var här långfredag med hela min familj.(9 pers)

Tack janskoog46

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

En utsökt restaurang med ett unikt läge.
Rödingen superb.
På det hela - en helhetsupplevelse
Miljön man bjuder har Öresund på västra sidan. En klar afton ser man Köpenhamns skylight.

Tack Remco A
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Vi var 2 familjer som åt julbord på hamnkrogen. Det var 2:a året som vi åt deras julbord och det är en mysig resturang och ett trevligt julbord. Ägarna är väldigt trevliga och jag Kan rekommenderar Barsebäck Hamnkrog

Tack Lodde1
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Ligger otroligt vackert vid havet. Mycket vällagad mat med hög kvalitet. Kunde varit lite fler val på menyn. Hög service.

Tack Louise D
Omdömet skrevs 4 september 2017

Men tyvärr lyckas man inte fullt ut. Redan vid onlinebokningen blev vi lite tveksamma. 1.5h sittning för en restaurang som utger sig för att vilja ligga i "Fine-dining-klassen" är lite väl snävt, och mycket riktigt, den lite unga oerfarna personalen skyndade på oss..."Kan ni ta notan nu, vi har ett nytt sällskap som väntar...!?".
Rätterna var väl ok men att servera deras signaturrätt, Räkmackan, på köpebröd kändes så där.
Det som lyfter betyget från en tvåa till en trea är miljön, läget med utsikt över havet och båtarna.

3  Tack MrTuvebjer

Resenärer som tittade på Hamnkrogen tittade också på

Barsebäck, Skåne län
Landskrona, Landskrona kommun

Löddeköpinge, Skåne län
Lomma, Skåne län

Besökt Hamnkrogen? Berätta vad du tyckte!