“Bästa restaurangen. ”

Restaurante Casa Da Vinci
Rankad som nr 3 av 18 Restauranger i Punta Prima

Mycket trevlig personal som är lyhörda för kundernas önskemål. och väldigt god mat i alla kategorier. Vill varmt rekommendera denna.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 733irene77

Omdömet skrevs 21 oktober 2020

Fantastisk mat och service, Absolut bästa kvaliteten i närheten, Tydligt att personalens mål är att ge en fantastisk upplevelse, Rekomenderas Verkligen!!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack T4565PHannae
Omdömet skrevs 13 september 2019

Besökte restaurangen med min familj på 4 vuxna och 2 små barn, snabba att komma och ta beställningar och snabba ut med maten, och allas vår mat var det godaste vi ätit :) personalen kom ofta och tittade så att allt smakade bra och om vi behövde mer dricka eller något, servitrisen sprang även till köket för att låna ut kockens senap till oss (det är ju inte så vanligt med senap här) :p det ösregnade och åskade och blixtrade för fullt under vårt besök, och golvet (iochmed att det är en uteservering med tälttak och väggar) började fyllas med vatten, dom kom och ursäktade sig flera gånger och sen bjöd dom på en varsin brandy efter maten pga att det blev lite blött om fötterna..
jag är super åskrädd och jag vågade inte ge mig hem, vi satt och väntade i 2 timmar men det åskade fortfarande lika friskt, så vi gick och pratade med kocken och frågade om han kunde ringa taxi till en av oss så vi kunde hämta bilen, han var supertrevlig och ringde taxin, som inte körde när det regnade, kocken skällde ut taxin och slängde på luren. Sen pratade han med kyparen och bad kyparen köra hem mamma för att hämta bilen till barnen! Så kyparen körde tom hem oss från restaurangen så att vi kunde få hem barnen utan att behöva gå i stormen! Blev så rörd av detta, och att maten var topp kvalitet! Så har sagt att minst ett besök per gång vi är här, rekommenderar starkt!

Datum för besöket: september 2019
Tack Sandra H
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Alla smaker sitter alltid. Vi har varit där hittills 10-talet ggr (och fler blir det) och varje gång blir vi hänförda över hur gott det är, serveringen prickfri, och snyggt upplagt när de serverar.

Datum för besöket: juni 2019
Tack HelenaH1244
Omdömet skrevs 2 juni 2019 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och personal. Räkor i vitlök och olja smälte i munnen. Fantastiskt personal som såg till att du hade det bra. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 138angeliqueh

Resenärer som tittade på Restaurante Casa Da Vinci tittade också på

Punta Prima, Alicante-provinsen
Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Restaurante Casa Da Vinci? Berätta vad du tyckte!