“Bästa vägkrogen!”

Stavsjö Krog & Kafé
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Stavsjö
Beskrivning: Vi finns vid E4:an mellan Nyköping och Norrköping, i gränslandet där Östergötland möter Sörmland. Vi jobbar för kvalitet och engagemang med kunden i fokus. Miljön är ombonad, hemtrevlig och fräsch. Maten lagas från grunden av våra erfarna kockar. Kakorna bakas i eget bageri. Om möjligt så köper vi gärna närproducerade råvaror. Presentbutiken med tillhörande webbutik är välfylld med fokus på lantlig inredning och ekologiska leksaker.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Snabb service, god mat, trevlig personal och miljö, rent och fint. En vägkrog med det lilla extra! Rekommenderas!

Tack Batsbacken
Catrin C, Ägare på Stavsjö Krog & Kafé, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2018

Tack så hemskt mycket för fina ord. Varmt välkommen åter : ) Med vänlig hälsning, Catrin

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Dax för en fika och då blev det Stavsjö. Detta ställe är lite större och ganska mysig, jag kan tänka mig att det är finare sommartid. Kaffet är helt ok dock inte så mycket fikabröd att välja på. Winerbrödet jag tog var i miniformat och därför lite billigare vilket är bra om du inte vill ha så mycket, smaken helt ok.

Tack 420georgn

Hej Georg! Tack för fina ord : ) Ja på sommaren får du inte missa vår mysiga innergård där det även finns ett glashus. Med vänlig hälsning, Catrin

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Arbetslaget stannade till på Stavsjö krog&kafe’ för att äta lunch.
Det finns 3 dagens att välja mellan samt en bra al cart meny.

Maten är vällagad och det är skapligt stora portioner.
En salladsbuffé där man kan fylla på tallriken om det behövs.
Du kan serveras dagens fram till 2030 på kvällen.

Personalen är glad och har en hög servicenivå.
Bra parkeringsmöjligheter finns.

Så har ni vägarna förbi Stavsjö ta ett stopp där.
Jag tror inte att ni blir besvikna.

Tack Ove B

Var roligt att ni var nöjda med besöket. Varmt välkomna tillbaka : ) Med vänlig hälsning, Catrin

Omdömet skrevs 25 februari 2018

God mat till rimligt pris. Idag blev det Färsbiffar, de var bra kryddade och tillagade. Fin sallad. Dricka och kaffe ingår i dagens.

Tack Semester
Catrin C, Ägare på Stavsjö Krog & Kafé, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2018

Tack så mycket för ditt fina omdöme :) Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Catrin

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Ovanligt trevlig ”vägkrog”. Vällagad mat till en rimlig peng. Ombonad miljö, trevlig personal och god mat. I anslutning till restaurangen ligger en trevlig butik med heminredning och annat småplock.

Tack Thomas L
Catrin C, Ägare på Stavsjö Krog & Kafé, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Vad bra att du är nöjd : ) Varmt välkommen tillbaka : )
Med vänlig hälsning,
Catrin Carlsson

Resenärer som tittade på Stavsjö Krog & Kafé tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Stavsjö Krog & Kafé? Berätta vad du tyckte!