Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (960)
Filtrera omdömen
960 resultat
Medlemsbetyg
463
283
127
58
29
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
463
283
127
58
29
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 960 omdömen
Omdömet skrevs 16 september 2014

Hotellet uppfylde mina önskemål även denna gång. Har även bott på hotellet 2012 och 2013. Konferensavdelningen fungerade bra, En synpunkt var att man placerat en dryckes automat i konferensrummet som störde med högt ljud. Generellt tycker jag att videoutrustningen kunde hållit bättre kvalitet. Videoprojektorn var nog i äldsta laget! Man lägger ner mycket tid på att utforma sin presentation då är det inte bra att videoprojketorn inte levererar bilder med högkvalotet.

  • Bodde här: september 2014, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack Dag H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Robert W, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Hotel South Bend, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Robert W, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Hotel South Bend, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Robert W, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Hotel South Bend, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Robert W, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Hotel South Bend, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen