Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härligt minne

Sitter och drömmer oss tillbaka till vår resa till Sri Lanka över årsskiftet. En resa som mycket ... läs mer

Omdömet skrevs 22 maj 2020
Kamreraren
Mycket bra chaufför

1 vecka med Nishantha som chaufför. Kunde inte varit bättre! Vi kända oss trygga och väl ... läs mer

Omdömet skrevs 27 april 2020
ChristofferB143
Läs alla 236 omdömen

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Det finns oändligt med chaufförer att välja på i Sri Lanka, men att hitta en som är bra är långt ifrån lika lätt.

Thusith på Sri Lankan Safest Driver är en av de riktigt bra. Han var genomgående punktlig och väntade alltid på utsatt tid. Hans körstil var avslappnad och behaglig men ändå effektiv. Inte en enda gång använde han mobilen under körning, utan den fick vänta tills vi stannat. Under resans gång kom han med bra förslag på saker att se och restauranger att äta på. Det var inga problem att ändra upplägget och rutten utifrån vad vi kände för dagen.

Bilen vi åkte i var modern och bekväm, med bra säkerhetsbälten och allt annat som behövs för en skön resa. Rekommenderas varmt!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Susanne P
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Kan varmt rekommendera vår chaufför Aruna som under sju dagar lugnt och säkert tog oss till våra olika platser i Sri Lanka. Aruna hade ett professionellt bemötande och var en kunnig guide under resan. Kommer definitivt välja detta företag igen vid nästa resa.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack Lottabohman
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vår chaufför, Prashanna körde oss lugnt och tryggt i 10 dagar på vår rundresa. Såg alltid till att allt fungerade till 100 procent. Följde med och guidade, är mycket kunnig inom många områden och pratar bra engelska. Var noga med att kolla att vi alltid var nöjda. Fixade bra tågbiljetter och väntade i över en timme med oss på stationen då tåget var försenat, ville se att vi fick våra platser. Tipsade om bra extra utflykter när tid uppkom. Kan varmt rekommendera detta företag och förstås tycker vi att Prashanna är bäst!!!!

Datum för upplevelsen: mars 2019
1  Tack rolfg483
Omdömet skrevs 4 februari 2020

Vi anlitade Sri Lanka Safest Driver för 8 dagars rundtur i Sri Lanka under Juli 2019. Vi planerade resan tillsammans med Pradeep, han hjälpte oss mycket med resan samt svarade på många av våra frågor han gav oss många bra tips och idéer. Vi blev hämtade av vår chaufför Prashanna på vårt hotell det visade sig att han också var en fantastisk guide. Han var mycket kunnig om många saker och väldigt intressant att diskutera med. Han var mån om att vi skulle förstå det Sri Lankiska folket och berättade gärna om landets historia. Vi tyckte att vår resa och upplevelse blev mycket bättre tack vare Prashanna. Han såg till att vi fick stanna på intressanta sevärdheter och rekommenderade bra matställen efter vägen. Hämtade och lämnade oss alltid i tid, körde säkert i den hetsiga trafiken, vi kände oss alltid säkra och omhändertagna. Vi tycket också att det var skönt att Sri Lankas safest drivers inte försökte ta med oss till en ställen där vi skulle köpa en massa saker.

Vi kan varmt rekommendera Prashanna och Sri Lankas safest driver och kommer såklart att anlita honom nästa gång vi åker dit.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JohanK1210
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Vi reste med Sri Lankas säger driver under 3 dygn från colombo - Ella - Hikkaduwa.
Vi kunde inte vara med nöjda. Vår chaufför Chathu körde oss säkert genom Sri lankas galna trafik och kom alltid på bestämda tider och var alltid tillgänglig. Anpassade sig efter våra behov, gjorde inte onödiga stopp men var ändå intresserad av att visa roliga saker under vägen om vi ville. Kan varmt rekommendera att resa med dessa!

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack juliaaaida