Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härligt minne

Sitter och drömmer oss tillbaka till vår resa till Sri Lanka över årsskiftet. En resa som mycket ... läs mer

Omdömet skrevs 22 maj 2020
Kamreraren
Mycket bra chaufför

1 vecka med Nishantha som chaufför. Kunde inte varit bättre! Vi kända oss trygga och väl ... läs mer

Omdömet skrevs 27 april 2020
ChristofferB143
Läs alla 236 omdömen

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi har varit runt på Sri Lanka i 7 dagar med Sri Lankan Safest Driver, Vår fantastiske chaufför Thusith såg verkligen till att detta företag levde upp till sitt namn.
Han hämtade upp oss på flygplatsen med ett varmt leende och hade sedan detta under hela resan.
Vi fick hjälp med bokningar, incheckningar, safaris! Ja, han såg helt enkelt till att vår resa var så bekväm och säker som möjligt.
Utan att vara påträngande fanns han där hela tiden för oss, man känner sig lugn och trygg med Thusith.
Efter 7 dagar med Thusith kändes det lite tomt utan honom....
Vill man ha en trygg och informativ resa är detta ett rekommendabelt sätt att resa.
Thusith visade oss den största respekt och vi fick från första stund ett stort förtroende för honom.

Från första kontakten med Sri Lankas Safest driver och Mr Pradeep till Thusith lämnade oss för en vecka med sol och bad har vi känt oss väldigt omhändertagna.

Helt enkelt perfekt i våra ögon.

Camilla o Joachim

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack N3739VOcamillas
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Åkte på en 6 dagars tur med egen chaufför Ruchika Prashanna som var otroligt duktig på att köra så att vi kände oss trygga trots den livliga trafiken. Han ordnade med biljetter och annat som gjorde att det blev en fantadtisk tur. Kan verkligen rekomendera honom.

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack X6227UNcarinas
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Anlitade Sri Lankan Safest driver under en vecka av vår vistelse på Sri Lanka. Våran chaufför Nishantha var fantastiskt både som chaufför, men framförallt med all info han gav oss och allt han fixade runt omkring. Utan honom hade vi inte kunnat uppleva hälften av vad vi gjorde!
Bilen var mycket rymlig och bekväm. Perfekt att lämna alla grejer i när man är på utflykt.
Funderar ni på en rundresa med mycket upplevelser- här är de bästa!

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack ErikaF1524
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Vi har bara positivt att berätta om Sri Lankan Safest Driver. Vår chaufför Tuan tog oss säkert i den hetsiga trafiken under vår 8 dagar långa rundtur i landet. Han var en bra guide och tog väl hand om oss så att vi slapp tänka på allt praktiskt. Tuan är duktig på engelska så så vi fick också många bra tips och härliga skratt. Stort plus också för att Sri Lankan Safest Driver kunde ordna tågbiljetter till oss. Vi åkte tåg och Tuan körde vårt bagage en sträcka.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack 603_sal
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Vi hade en jättetrevlig tur med en duktig chaufför som också fungerade som guide. Vi styrde själva resan helt och hållet och Nishanta som vår chaufför heter kom med förslag när vi själva var osäkra på vad vi ville göra.
Resvägen stakade vi ut själva och vi bokade hotell längs vägen åt oss medan Nishanta httade sitt eget boende. Allt enligt avtal.
Sri Lamkas safest driver är ett företag du kan lita på.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack ronnhult