Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härligt minne

Sitter och drömmer oss tillbaka till vår resa till Sri Lanka över årsskiftet. En resa som mycket ... läs mer

Omdömet skrevs 22 maj 2020
Kamreraren
Mycket bra chaufför

1 vecka med Nishantha som chaufför. Kunde inte varit bättre! Vi kända oss trygga och väl ... läs mer

Omdömet skrevs 27 april 2020
ChristofferB143
Läs alla 236 omdömen

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Åkte på en 6 dagars tur med egen chaufför Ruchika Prashanna som var otroligt duktig på att köra så att vi kände oss trygga trots den livliga trafiken. Han ordnade med biljetter och annat som gjorde att det blev en fantadtisk tur. Kan verkligen rekomendera honom.

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack X6227UNcarinas
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Anlitade Sri Lankan Safest driver under en vecka av vår vistelse på Sri Lanka. Våran chaufför Nishantha var fantastiskt både som chaufför, men framförallt med all info han gav oss och allt han fixade runt omkring. Utan honom hade vi inte kunnat uppleva hälften av vad vi gjorde!
Bilen var mycket rymlig och bekväm. Perfekt att lämna alla grejer i när man är på utflykt.
Funderar ni på en rundresa med mycket upplevelser- här är de bästa!

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack ErikaF1524
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Vi har bara positivt att berätta om Sri Lankan Safest Driver. Vår chaufför Tuan tog oss säkert i den hetsiga trafiken under vår 8 dagar långa rundtur i landet. Han var en bra guide och tog väl hand om oss så att vi slapp tänka på allt praktiskt. Tuan är duktig på engelska så så vi fick också många bra tips och härliga skratt. Stort plus också för att Sri Lankan Safest Driver kunde ordna tågbiljetter till oss. Vi åkte tåg och Tuan körde vårt bagage en sträcka.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack 603_sal
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Vi hade en jättetrevlig tur med en duktig chaufför som också fungerade som guide. Vi styrde själva resan helt och hållet och Nishanta som vår chaufför heter kom med förslag när vi själva var osäkra på vad vi ville göra.
Resvägen stakade vi ut själva och vi bokade hotell längs vägen åt oss medan Nishanta httade sitt eget boende. Allt enligt avtal.
Sri Lamkas safest driver är ett företag du kan lita på.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack ronnhult
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Vi anlitade Sri Lanka Safest Driver för 6 dagars rundtur på Sri Lanka jul& nyår 2019/2020. För att planera resan hade vi mailkontakt med Pradeep som hjälpte till att planera resan samt svarade på många frågor från oss, mycket hög servicenivå och var mycket tillmötesgående. Vi blev hämtade av Prashanna som var vår chaufför och en fantastisk guide. Han är mycket mån om att resan och upplevelserna blir på topp. Han såg till att vi fick stanna på intressanta sevärdheter och rekommenderade bra matställen efter vägen. Hämtade och lämnade oss alltid i tid, körde säkert i den hetsiga trafiken, vi kännede oss alltid säkra och omhändertagna. Prashanna är mycket bra på engelska, mycket kunnig om kultur och sevärdheter på Sri Lanka. Blir vårt självklara nästa val av chaufför på vår nästa resa till Sri Lanka.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Pihlfia