“Magiskt!”

Aholma Dansbana Krog & Kafé
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Arholma
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Numera ett av norra skärgårdens bästa ställe!
Supergod mat och service :) härlig utsikt.
Helt enkelt ett måste!

Tack Kattiskattis

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Mycket trevligt ställe nära från hamnen, Mycket god mat åt Lunch, Middag, Lunch Bra priser Super trevligt personal Ät här om ni ska äta

Tack pirreb
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Mycket vällagad mat i generösa portioner, trevlig personal och miljön både lunch och middag är suverän

Tack Liselott A
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Idag har vi provat Arholma Nya dansbana (nya ägare) efter öppnandet i juni 2020. Det beställdes Steak minute (medium). Dagens fisksoppa och till barnen blev det köttbullar. Om man kunde lämna fler än 5 stjärnor så skulle jag göra det. Så välbalanserad och utsökt mat, oroligt atmosfär med skärgårdsutsikt och supertrevlig personal. Detta är för mig Arholmas medelpunkt och jag är så tacksam för att detta ställe finns och vad de nya ägarna gjort med det. Har varit på många bra restauranger men detta är en av de vassaste hittills. Bra priser och mycket goda drycker finns. Norra skärgårdens pärla #1. Lycka till med restaurangen så kommer vi tillbaka så snart vi kan.. :-)

2  Tack F3846ZAdanielv
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Arholma Dansbana har fått nya ägare i år vilket gett ett superlyft till restaurangen.

Vi var fyra vänner som åt middag och hade en mycket bra kväll från början till slut. Trevlig, snabb service trots att de var fullsatta. Vi började med carpaccio och toast skagen och en flaska torr riesling. Maten var lagad med omsorg och bra råvaror. Till varmrätt beställde vi in köttbullar och dagens rätt - en köttbit (Secreto Iberico) som serverades med friterad potatis och hoisinsås - helt magisk! till det rekommenderade de en barolo som föll utmärkt i smaken.

Vi hade en mycket trevlig helkväll på Arholma Dansbana och kan varmt rekommendera det. En svårslagen utsikt, bra meny, trevlig personal och rimliga priser. Boka bord.

2  Tack axeltesch

Besökt Aholma Dansbana Krog & Kafé? Berätta vad du tyckte!