Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 februari 2021

Vi bodde under sportlovet på "sporthotellet" med utsikt mot sjön. Fint rum, ganska lagom för tre. Sängarna var helt okej, badrummet bra, inredningen lagom (bara synd att termometern lös hela natten så vi fick hänga något mörkt över den). Personalen mycket trevlig och hjälpsam. Bastun bokade vi en timme, det var en utmärkt upplevelse, även om det var lite svårt att få upp den i rätt temperatur. Pulkabackarna i närheten var verkligen utmärkta. Vi åkte inte skidor, så det lämnar vi därhän. Vandringsleden runt sjön var så igensnöad att vi tar den en annan gång, men den verkade väldigt skön och lättgången.

Rumstips: Rum 1–9 har utsikt mot resten av logi-husen, rum 10–17 mot sjön.
Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Reskanin
Omdömet skrevs 5 november 2020

Här finns många olika varianter av övernattning, både hotelldel och övernattningsstugor. Även ställplatser för husbilar finns. Fräscha rum. Vill du njuta av naturen kan en övernattning här rekommenderas. ''Badtunna'' och en bra restaurang finns också samt vackra omgivningar. Trevlig personal.

1  Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 1 november 2020

Vi hade stora förväntningar på vår trip till Åkulla Outdoor. Då det på hemsidan utlovades hembakt, närodlat etc så bestämde vi oss för att äta lunch och fika vid ankomst. Hembakt fanns inte och man skyllde på att köket skulle stänga 4 dagar senare! Lunchen var tyvärr varken god eller prisvärd. Torr quinoa med chili. Även för oss blev bastun ombokad utan någon angiven anledning. Den skulle vara varm när vi skulle basta men var kall. Maten på kvällen var bra och även rummen i gamla delen tyckte vi bovar bra. Detta är ett ställe med en fantastisk potential men då måste de som driver stället bli mycket mer serviceminded. Hålla vad de lovar på hemsida och sociala medier men även öka kunskapen kring vad som finns i omgivningen. Att kartorna är slut och att. Det endast finns kartor att köpa känns konstigt med tanke på att det är en av huvudakt8viteterna i området.

Tack 709malint
Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Fantastiskt fina omgivningar. Mycket trevlig atmosfär och personal i restaurangen men lunchen var inte värd priset. Vi åt chili con carne och pytt i panna. Chilin var torr och knappt varm. Pytten var ej färdigstekt och ägget mer kokt än stekt.

Tack MagganEM
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

Fantastisk miljö, mycket god mat, frukost och fika.
Personalen var väldigt trevliga. Det kändes familjärt och allt hade verkligen det lilla extra.
Finns möjlighet att hyra roddbåt, supbräda, yoga finns. Allt för både par och barnfamiljer.
Vi kommer tillbaka nästa år.

Tack mayabA1909NO