Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

Fantastisk miljö, mycket god mat, frukost och fika.
Personalen var väldigt trevliga. Det kändes familjärt och allt hade verkligen det lilla extra.
Finns möjlighet att hyra roddbåt, supbräda, yoga finns. Allt för både par och barnfamiljer.
Vi kommer tillbaka nästa år.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack mayabA1909NO
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Bokad Sjöbastu ombokades utan trovärdigt skäl. Utlovat Yoga-pass existerade inte. Vårt rum var fräscht men extremt litet. Maten i enklaste laget med ändå god. Paketerbjudandet var långt från prisvärt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 799pera
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Området är otroligt vackert. Mysiga vandringsleder. Gångavstånd till Bockstensmossen. Vi fick rum med vacker utsikt över sjön.

Det är mest barnfamiljer och sportfånar där så inget festdrägg som röker, kröker och skrålar.

Personalen är tillmötesgående. Vi hade glömt förvarna dem om vår matallergi, men när vi berättade det så fixade köket alergenfri mat på ett ögonblick. Matkvalitén var vad man skulle förvänta sig på en fin restaurang, nästan Michelin-nivå.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack JFJoakim
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde på nya sporthotellet 2 nätter med 2 rätters middag. Fräscha nya rum, bra sängar och god mat. Vandrade till Ästad vingård och tillbaka över dagen. Utmärkt upplägg. Fin miljö vid sjön och laddstation för hybridbilen! Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack tomasn163
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk miljö men varken service eller mat höll nivån tyvärr. Mycket liten våffla med kaffe 90 kr, smådegig bulle etc. Personalen gav inte så intresserat intryck heller.
Synd, var där för att reka inför en vandring på Hallandsleden.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack LK6357