Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk miljö men varken service eller mat höll nivån tyvärr. Mycket liten våffla med kaffe 90 kr, smådegig bulle etc. Personalen gav inte så intresserat intryck heller.
Synd, var där för att reka inför en vandring på Hallandsleden.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Lena G
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Ett mycket vackert ställ precis vid en sjö så tyst o rofyllt vacker väg dit igenom bokskogar . Åt lunch där mycket nöjd gott o rikligt trevlig personal fint bemötande varitdär förut på kursverksamhet mysigt bra frukost god lunch o middag

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Skytte6565
Omdömet skrevs 29 maj 2018

Hade bokat bord för 21 pers som skulle äta våfflor vid tretiden på mors dag. Bokade ca 3v före.
Ringde även och uppgav laktos och glutenintolerans, vilket inte hade registrerats. Det tog en timma från den första våfflan serverades tills den sista personen fick sina.
Ingen ursäkt för förseningen fick vi. Däremot ombads vi av personalen att samla ihop tallrikarna så det skulle bli lättare för dem att duka av.
Tycker också att gästerna ska kunna gå på toaletten utan att hämta nyckel i kassan.
Dålig service och butter personal.
Lär inte bli något besök igen av oss.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 42annelies
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Besökte kursgården i samband med en släktfest. Läget var mycket bra. Maten som serverades var medioker. Min bordsgarnne fick lax med mycket ben. Dubbelrummet var ok förutom att tvål inte ingick. Man hade missat beställning var förklaringen. Hörde av andra att vandrarhemsdelen var under all kritik och att priset var högre än för dubbelrummet! Personalen var helt oengagerad. Har besökt många kursgårdar i Sverige men denna var den absolut sämsta. Kan inte rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Bengt A
Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Vandrarhemsrummet var rått, iskallt och unket. Det var även klotter på sängarna. En "planka" på översängen hade varit bra. Nu fick vi lägga madrassen på golvet istället då man hade kunnat ramla ner. Det var absolut inte värt priset!! På kvällen fanns inget toapapper på toaletten som man nådde utifrån.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Annasara345