Höjdpunkter från omdömen
Emelie

Supermysig dag och en upplevelse! Ett extra plus var all extra information vi fick veta om allt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Emelie S
50-års present- naturupplevelse

Mycket trevligt dag, 50-års present. Jag, min man samt vårat barnbarn 4 år. Åkte 12 km turen ... läs mer

AC O
Läs alla 270 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 17 februari 2024

Fantastisk service från Donald under vår vistelse med hundspannstur, riktigt god middag och mysigt boende i glaskåta.

Datum för upplevelsen: februari 2024
Tack henriknil
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2024

Tack för ert fina omdöme och vi blir väldigt glada över att ni uppskattade både hundspann, maten och övernattningen i våra norrskenskåtor.
Hoppas vi ses snart igen

Omdömet skrevs 4 februari 2024

Det var fantastiskt bra allt, underbara hundar och en mycket bra guide. Fantastisk god och vacker mat. Bra boende och vi hade väldigt tur med vädret.

Tack Inspire44792362629
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2024

Stort tack för ert fina omdöme. Vi blir alltid glada när vi lyckas uppfylla våra gästers förväntningar. Vädret kan vi ju inte styra över så där får vi förlita oss på turen men dessa två dagar hade vi fantastiskt väder.
Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 14 januari 2024 från mobil enhet

Väldigt trevlig tur med hundspann🤩 fick verkligen umgås med hundarna både före och efter turen och sen att vi fick köra själva var ju kronan på verket. Donald bra på att berätta hur allt skulle gå till och hur de bedriver sin verksamhet. En toppendag 👌

Tack Venture772240
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2024

Tack för ert fantastiskt trevliga omdöme! Vi blir väldigt glada att läsa att ni uppskattade turen och att gå möjligheten att både gosa med våra hundar och köra er släde.
Hoppas vi ses snart igen

Omdömet skrevs 13 januari 2024

Otroligt mysigt ställe! Vi hade dock otur med vädret men vi hade tagit med sällskapsspel och mycket gott att äta för att njuta av upplevelsen. Morgonen efter fick vi superfin frukost! Kan tänka mig hur drömmigt det är när det faktiskt är norrsken. Tack för vistelsen!

Tack Julia S
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2024

Tack för ert jättefina omdöme. Ja, vädret är ju svårt att styra över men vi är glada att ni uppskattade övernattningen i norrskenskåtorna och frukosten morgonen därpå.

Omdömet skrevs 29 december 2023 från mobil enhet

Helt magisk upplevelse!

Andra gången vi är här och vi är jätte nöjda. Mycket god mat som Donald lagade i gäststugan, mycket bra service.
Vi bokade turen med hundspann, övernattning i kotorna samt övernattning på spa hotell Lappland, rekommenderar starkt!

Service i toppklass!

Datum för upplevelsen: december 2023
Tack Minkacvc
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2023

Hej och tack för ert fantastiskt fina omdöme. Det var mycket trevligt att återse er hos oss och väldigt trevligt att läsa att ni uppskattade vårt nya paket Lyx i vildmarken.
Vi håller tummarna att vi ses snart igen!

Gott nytt år på er!