Spara
Höjdpunkter från omdömen
Trevlig upplevelse på en semesterdag

Rolig upplevelse på en sommardag. Trevlig och social guide. Rekommenderar starkt om man vill ... läs mer

Omdömet skrevs 7 juni 2020
Wanderer797887
Lycksele, Sverige
Härlig familjeaktivitet!

Vänligt bemötande och stor gästfrihet hos Aurora Borealis. Om du vill ha ett äventyr för en dag och ... läs mer

Omdömet skrevs 17 april 2020
G9415TAemmaj
från mobil enhet
Läs alla 142 omdömen

Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Vi passade på att åka hundspann och övernatta i norrskenskåtan innan vi flyttar ifrån Umeå och det var helt klart värt det! Hundarna är hur underbara som helst och älskar att gosa. Vi upplevde fina utsikter under turen och en vacker solnedgång. Vi fikade sedan i en jätte mysig kåta över öppen eld. Vi valde romantiska paketet i aurora teepeen och blev serverade en grym västerbottenpaj som förrätt och lamm och sötpotatis som huvudrätt av Donald. På morgonen fick vi en frukostkorg som var förberedd med kärlek av Maria! Personalen ser verkligen till att man har det bra och är hur pratglada och trevliga som helst. En stor tummen upp! Aurora borealis adventures måste besökas!

Tack 226auay
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Tack för ert otroligt fina omdöme och vi blir så glada och stolta att läsa att ni var så nöjda med ert besök hos oss.
Vi försöker verkligen få våra gäster att komma som gäst och lämna oss som vänner och vi önskar er all lycka med era nya jobb i Stockholm och ser framemot att få se er hos oss igen någon gång framöver

Omdömet skrevs 6 januari 2020

En fin färd med goda ledare, underbart vänliga och välskötta hundar och en professionell hantering av hela upplevelsen!

Tack jogge-surolle58
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Tack för ditt fantastiskt trevliga omdöme. Hoppas vi får se er snart på nya äventyr

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade en mycket angenäm vistelse med övernattning i Kåtan, fantastiskt god middag och frukostkorg levererad till dörren på morgonen.
Gästvänligheten, stjärnskådning och tystnaden var fantastisk! Rekommenderar varmt.

Tack Malintius
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2020

Tack för ert fina omdöme!
Kul att läsa att vårt romantiska paket var uppskattat och att natten i kåtan var till belåtenhet. Vi hoppas vi snart får se er igen på nya aktiviteter.

Omdömet skrevs 30 december 2019

Jätterolig upplevelse med hundspann och mycket mysiga hundar. Turen var ca 1 timme och det var en fin tur i skogen och på myr.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 182magnusp
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Tack för ert fina omdöme. Det är alltid lika trevligt att få positiva reaktioner på vårt jobb och våra hundar och vi hoppas vi får se er snart igen på nya äventyr.

Omdömet skrevs 29 november 2019

Helt fantastiskt ställe och underbara hundar! Det har varit supermysigt att ha fått göra min praktik här. Tack för allt!

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack SmillaMyrefjord
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Tack för ditt fina omdöme och det var verkligen kul att ha er här i 4 veckor.
Hoppas att vi snart ses igen.