“SUP paddling längs Tannbäcken”

Aurora Borealis Adventures
Rankad som nr 1 av 6 saker att göra i Vindeln
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Mat finns att köpa, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt. Mysig och trollsk miljö. Lagomt långt. Vi paddlade ca5 km uppströms utan problem. Där åt vi lunch som vår guide Donald Eriksson lagat. Supergott. Vi fick ont under fötterna i övrigt mycket bra.

Tack Pontus K
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2018

Tack för ert fina omdöme.
Vi är glada att läsa att ni uppskattade turen och även lunchen. Vi hade ju fantastiskt tur med vädret och även kul att vi fick närkontakt med bäver två gånger under turen.
Hoppas vi snart få se er igen på nya äventyr, kanske hundspann i vinter?

Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

10 av 5 enligt den yngsta. Mkt trevlig älv o paddla i med god guidning. Lägger till hundspann äventyr på önskelista att göra nästa gång.

Tack Conny B
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Hej och tack för ert fina omdöme. Kul att ni uppskattade turen och framförallt att den yngsta tyckte det var så kul. Det var verkligen ett perfekt vattenläge för att leka i vågorna och kunna surfa med SUP-brädorna lite grann.
Vi ser verkligen framemot att få ta er ut på en hundspannstur i framtiden.

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

En fantastisk trevlig halvdagsvistelse på Arvån med Donald. Bra bemötande vid ankomst. Bra guidning på ån samt en härlig lunch. Vi kan varmt rekommendera Aurora Borealis Adventures och kommer gärna åter.

Tack HakanThelin
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2018

Hej och tack för ert fina omdöme. Vi är så glada att ni uppskattade er paddle board tur längs Arvån. Att vi bara fick höra bävrarna denna gång var ju lite synd men vi fick ju se både älg, tjäder och en massa fåglar istället.
Vi ser framemot att få ta hand om er på nya spännande naturupplevelser i framtiden.

Omdömet skrevs 25 juni 2018

Det var en jättefin upplevelse! Tackar för det!

En liten detalj bara. Ibland är det bra med sätet

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack oxanastrandberg
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2018

Hej och tack för ditt fina omdöme. Kul att du tyckte om det även om det blev jobbigt för benen på slutet. Tyvärr är inte våra brädor designade för att kunna fästa ett säte men om vi köper in fler brädor i framtiden ska vi ha det i åtanke.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt fin tur i ialldeles tyst snölandskap, lugn o spänning samtidigt! Mysig övernattning med god frukost i gula huset. Stort tack till hundarna, Tess, Maria o Donald!

Tack puqueldon
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Tack för ditt fina omdöme. Kul att ni uppskattade turen och vi hoppas vi snart får se er igen på en tur och kanske en 2-3 dagars tur nästa gång.

Resenärer som tittade på Aurora Borealis Adventures tittade också på

Vindeln, Västerbottens län

Besökt Aurora Borealis Adventures? Berätta vad du tyckte!