“Fantastisk upplevelse”

Rankad som nr 1 av 6 saker att göra i Vindeln
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Kanonmottagande även om vi kom lite sent. Sen en underbar timme med hundspann över berg och myrar. En oas för själen och sinnet och så trevliga hundar och personal!

Tack Christopher H
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Tack för ert omdöme. Vi är glada att läsa att ni uppskattade turen och att ni var några minuter sena var absolut ingen fara. Vi hoppas att ni återkommer på en lite längre tur någon gång i framtiden.

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Detta är en alldeles underbar naturupplevelse som varmt rekommenderas! Har aldrig upplevt någonting så magiskt som att susa fram på en hunddragen släde med endast tystnaden runtomkring, punkterad av hundarnas flämtningar och slädens knarrande mot snön. Hundarna var glada, charmiga och alldeles ljuvliga. Ägarna är mycket kunniga och att se dem interagera med hundarna var en fröjd för ögat. Skippa skotersafarin och njut istället av hundsläde, det blir ett minne för livet!

Tack CatarinaSEH
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Tack för ditt fantastiskt fina omdöme. Så kul att läsa din personliga beskrivning av turen och vi kan inte annat än att hålla med. Skippa skotern och åk hund istället.
Hoppas vi snart får se er igen på en tur

Omdömet skrevs 21 mars 2018

För fjärde gången återvände jag. Liksom alla gånger innan var det en fantastisk tur som bjöd på mycket hund, god mat och fantastiska naturupplevelser. Att själv få vara med att hantera hundarna och Donalds fantastiska service är anledningen till att jag gång på gång återvänder.

Tack Louise H
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Tack än en gång för ditt fina omdöme. Det är alltid lika kul att återse dig och denna gång även din mamma. När våra gäster återkommer så många gånger så känns det verkligen som om vi har hittat rätt koncept.
Vi hoppas givetvis på att vi snart får se er igen på nya härliga dagar bakom hundarna.

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Äntligen fick jag och pappa susa fram nästan ljudlöst genom det snöklädda landskapet. Pappa och jag gjorde detta med våra Siberian Huskys som vi hade när jag var liten. Nu fick jag i vuxen ålder köra ett eget hundspann med ivriga, härliga hundar.
Tack för fantastiska dagar med god mat, proffsigt arrangemang och trevligt sällskap.
Våra varmaste rekommendationer!

Tack Adventurer759683
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Tack för ert fina omdöme. Det var mycket trevligt att få ta med er ut på en tredagarstur så att ni fick återuppleva gamla minnen.
Hoppas ni fick nya härliga minnen att se tillbaka på och det inte tar lika lång tid innan ni står på medarna igen.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse i Ekorrsele, med hundspann och fint norrsken . Mycket personlig kontakt med värden, som servade oss hela dagarna med god mat och upplevelser .

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Rolf K
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Vi är glada över att vi kunde göra 60-årsdagen till en succé med magnifikt norrsken och god mat. Vi hoppas vi får se er på en vintertur också i framtiden

Resenärer som tittade på Aurora Borealis Adventures tittade också på

Vindeln, Västerbottens län

Besökt Aurora Borealis Adventures? Berätta vad du tyckte!