“Ännu ett fantastiskt besök i Ekorrsele”

Aurora Borealis Adventures
Rankad som nr 1 av 6 saker att göra i Vindeln
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 21 mars 2018

För fjärde gången återvände jag. Liksom alla gånger innan var det en fantastisk tur som bjöd på mycket hund, god mat och fantastiska naturupplevelser. Att själv få vara med att hantera hundarna och Donalds fantastiska service är anledningen till att jag gång på gång återvänder.

Tack Louise H
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Tack än en gång för ditt fina omdöme. Det är alltid lika kul att återse dig och denna gång även din mamma. När våra gäster återkommer så många gånger så känns det verkligen som om vi har hittat rätt koncept.
Vi hoppas givetvis på att vi snart får se er igen på nya härliga dagar bakom hundarna.

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Äntligen fick jag och pappa susa fram nästan ljudlöst genom det snöklädda landskapet. Pappa och jag gjorde detta med våra Siberian Huskys som vi hade när jag var liten. Nu fick jag i vuxen ålder köra ett eget hundspann med ivriga, härliga hundar.
Tack för fantastiska dagar med god mat, proffsigt arrangemang och trevligt sällskap.
Våra varmaste rekommendationer!

Tack Adventurer759683
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Tack för ert fina omdöme. Det var mycket trevligt att få ta med er ut på en tredagarstur så att ni fick återuppleva gamla minnen.
Hoppas ni fick nya härliga minnen att se tillbaka på och det inte tar lika lång tid innan ni står på medarna igen.

Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse i Ekorrsele, med hundspann och fint norrsken . Mycket personlig kontakt med värden, som servade oss hela dagarna med god mat och upplevelser .

Tack Rolf K
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Vi är glada över att vi kunde göra 60-årsdagen till en succé med magnifikt norrsken och god mat. Vi hoppas vi får se er på en vintertur också i framtiden

Omdömet skrevs 1 april 2017

Hela upplevelsen var bra. De som behövde fick låna varma och goa kläder. Bra information innan mötet med hundarna om hur släden fungerade och kommandon till hundarna.
Roligt att se hur glada och ivriga hundarna var på att komma iväg och jobba. Det gavs mycket utrymme till att kela med hundarna.
En lagom tur för nybörjare. Alla kan göra detta.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack 767anettee
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2017

Tack för ditt omdöme.
Det är alltid roligt att läsa när gästerna är glada och nöjda och att man tycker om våra hundar. Våra hundar älskar verkligen när gästerna gosar och klappar om dom och även en hel del hundrädda personer känner sig trygga runt våra hundar.

Vi hoppas vi snart får se er igen på en tur, varför inte en lite längre sväng. Välkomna!

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Tack för en fantastisk upplevelse i trevligt sällskap!
Det här var andra gången vi bokade turen A taste of mushing. Vi kommer tillbaka nästa år igen!

Tack Karina B
Doneri, Ägare på Aurora Borealis Adventures, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Det är alltid kul med återkommande gäster för det betyder att vi förmodligen gör något bra. Vi ser framemot att se er på någon av våra turer igen nästa år.

Resenärer som tittade på Aurora Borealis Adventures tittade också på

Vindeln, Västerbottens län

Besökt Aurora Borealis Adventures? Berätta vad du tyckte!