Spara

Mikael E
Umeå, Sverige
Läs alla 7 omdömen

Omdömet skrevs 9 juli 2020

Det är alltid mäktigt med forsande vatten, särskilt vårfloden. Det finns också trevliga vandringsleder runt forsen. På sommaren finns också Konst i Kvarn, brukar vara trevligt och sevärt.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack 48Stoffe
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Var där och tittade på en konstutställning och fikade. Fina omgivningar och en mäktig fors med vacker natur. Möjlighet finns till camping och fiske finns.. Kunde ha varit bättre väder vid vårt besök 9 grader.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Mikael E
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Vi var där för en fika och lite strosande i omgivningen.
Riktigt trevligt ställe att bara gå runt och titta.
Gott kaffe med god glass

Datum för upplevelsen: augusti 2018
1  Tack Mikael E
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Ett fint stopp för ett par timmar, mäktig fors. Tre våningar med utställningar från lokala konstnärer. Prova kaféet.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Peter74norman
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Finns ngt för alla , barn, tonåring och äldre. Vi kan lära av varandra , sluta eller börja promenaden broarna runt här. Bra illustrationer.
Sittplatser och toalett.

Datum för upplevelsen: juli 2017