“Toppen ställe”

Brödboden Bageri & Café
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Junsele
Omdömet skrevs 25 april 2022 från mobil enhet

Verkligen toppen ställe.
Mat och bak är vrålgott.
Grill rätt bakverk gott och väl gjord.
Mysig stämning och personal.

Datum för besöket: april 2022
Tack harald597

Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Jättegott och jättetrevligt café med en härlig uteservering. Jättegoda bakelser och mackor.
Samt en massa goda maträtter.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 724michaeln
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Var inne en sväng till Junsele och bestämde mig för att ta en fika. Beställde en semla och en kopp kaffe. Men jag upplevde att det var sämre denna gång. Semlan kändes slafsig och billig trots att den kostade 40 kronor eller så. Det blir minuspoäng för det. Kaffet smakade som kaffe ska av normalt märke. Påtår ingick. Känns lite som det saknas något i atmosfären där även om man inte kan sätta fingret på riktigt vad. Men enligt min åsikt så ska ett café vara mysigt med sköna stolar så man kan sitta bekvämt en stund. Enda caféet i Junsele så man har inte någon konkurrent att gå till.

Datum för besöket: februari 2020
Tack danielmH2532YU
Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Mysigt centralt med färskt bröd Har öl och vinrättigheter Har även uteplats Personalen är trevlig Bra service

Datum för besöket: augusti 2019
Tack hasseSweden
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Trevligt fik i Junsele. Jag o frun beställde varsin sallad. Lång väntetid pga väldigt mycket folk. Det var gott (Eller så god en sallad kan vara) och portionen var rejält tilltagen och brödet var färskt o fantastiskt god. Barnen beställde pannkaka (mycket mjölsmak) men ett trevligt ställe. Skulle ge bättre betyg om det inte hade varit så ******** dyrt. Kommer inte fika där igen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack danielmH2532YU

Besökt Brödboden Bageri & Café? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.