Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com279 US$
Priceline279 US$
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

En trevlig och god lunch, bra utbud med sill, sallad, bröd mm, mycket god foccia. Två rätter på buffén varav fiskgrytan var riktigt god. Mycket härligt läge med utsikt över Fryken. Vackra byggnader, matsalen är annorlunda och mycket trevlig, bygg 1915 och det mesta av charmen är kvar. Absolut värt ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack StefanL185
Omdömet skrevs 30 november 2015

Sillegården blir alltmera känd för sin kulturgärning, sin restaurang och kaffestugan . Artister ger uppskattade framträdanden i trädgården sommartid. Packmoppeturnen var toppen i år också. Hit kan man komma med båt, bil, tåg och gåendes. Värt ett besök per år minst.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Marianne C
Omdömet skrevs 16 augusti 2015 från mobil enhet

Jag, min partner och hans föräldrar var där nu över en natt. Ljuvlig utsikt och sköna sängar. Toalett och fönster i behov av renovering. Restaurangen rekommenderas, och frukosten var liten men välplanerad - ingenting saknades!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack lovisaj2015
Omdömet skrevs 15 oktober 2014

Vi har bott på Sillegården två år i rad. Denna gång bodde vi i en röd liten stuga med utsikt över Nedre Frykensjön. Boendet är mycket hemtrevligt. Frukosten är riklig och "hemlagad". Omgivningarna är mycket pittoreska. Hotellet består av flera byggnader och en med konstutställning.

Datum för vistelsen: augusti 2014
2  Tack Vegomadam
Omdömet skrevs 1 juli 2013

Ett fantastiskt läge alldeles intill Mellanfryken! Pensionatet har gamla anor och är både vackert och väl bevarat. Frukosten riklig och god och middag kan man också få. Den vi serverades var väl tillagad och god. Mat serverades i en vacker matsal med textilier av Ida Sahlström och med utsikt över sjön. Boende i små stugor med delad toa och dusch. Rent med lyhört.

Datum för vistelsen: juni 2013
2  Tack 20kjerstin12