“Alla rätt!”

Rankad som nr 1 av 84 Restauranger i Port de Soller
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Dagens fisk helgrillad med vitlök&persilja i buken, perfekt salt serverades med en spännande sallad. Bra oliver som förtugg. Toppenfin service. Ett minus att det stod på notan att servicekostnad ej ingick med motivering att hösten själv skulle avgöra värdet..,. Trevlig utemöblering.

Datum för besöket: november 2017
Tack Anna-Lena B

Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Fisk- och skaldjursrestaurang som ligger vid strandpromenaden i Port de Soller. Vi åt lunch här vår sista dag innan vi åkte hem. Servicen höll verkligen förvånansvärt hög klass. Maten var mycket god men inte exceptionell, priser moderata och presentationerna mycket fina. De välkomnar barn och har barnstolar.

Tack Fredrik M
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt en fantastisk långlunch med sollerräkor, fisk o kött. Drack goda lokala viner. Bra pris med ett fantastiskt läge över hamnen

Tack svantet2016
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket vällagat och gott. Serverat konstrikt upplagd. Trevlig och proffsig personal. Man märkte deras kärlek till maten och råvarorna.

Tack 19catharinaw
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Besöker ni Porto de Soller är Kingfisher ett måste. Ett tips är att boka bord innan. Deras Tuna Chevicha är gudomlig. Allt vi åt och drack var perfekt. Trevlig personal och mycket bra service.

Tack EKristin

Resenärer som tittade på Kingfisher Restaurant tittade också på

Port de Soller, Soller

Besökt Kingfisher Restaurant? Berätta vad du tyckte!