Omdömet skrevs 21 juli 2017

Modernt mindre hotell med trevlig och vänlig personal. Perfekt låge nära strandpromenaden i Port de Soller. Hög standard på rummet och mycket bra frukost med allt man kan önska sig. Trevligt och lugnt poolområde med bar och restaurang i anslutning. Välskött och fräscht med bra service.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack semesterfiraren2017
Aimia, General Manager på Aimia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2017

Kära semesterfiraren2017,

Tack för ditt senaste besök på Aimia Hotel och för att dela din recension med TripAdvisor-gruppen.

Vi är glada att läsa att du i allmänhet haft din upplevelse bland oss och att se till att allt var till fullo tillfredsställelse.

Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig snart igen för en annan trevlig vistelse.

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Litet fantastiskt hotell i Port de Soller, Mallorca. Rent och snyggt. Trevlig personal med god service. Frukostbuffén är mycket fräsch och bra. Restaurangen har mycket bra och prisvärd mat. Trevlig bar. Poolområdet är snyggt och fräscht, även mycket nära till stranden.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Katarina B

Kära Katarina B,

Tack för att du återigen besöker vårt hotell och för att dela en härlig känsla här på Tripadvisor.

Det är underbart att höra dina positiva kommentarer om din senaste vistelse hos oss och vi är stolta över att du hade en så stor upplevelse.

Tack även för att du nämna vår Airecel Restaurant. Var säker på att vi kommer att vidarebefordra din utmärkta feedback till våra kollegor, som kommer att vara mer än glada att få din positiva och glädjande åsikt.

Vi ser alla fram emot att välkomna dig tillbaka snart här på Aimia-hotellet i Port de Sóller.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Mycket trevligt hotell, välkomnande och hjälpsam personal, ljuvlig frukost, lugnt poolområde, fina välstädade rum och en underbar atmosfär. Bra utgångspunkt för vandringar i området. Man känner sig välkommen !

Tips för att välja rum: Fin utsikt från de övre våningarna
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Agneta0617
Aimia, Guest Relations Manager på Aimia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Dear Agneta0617,

Thank you for sharing your feedback about your stay at tha Aimia Hotel with other TripAdvisor users.

We are proud to hear you found the service provided by our staff special and warm, which is truly our main goal. As you mentioned in your review, Aimia has a great location, as it is close to the nicest hiking tours.

Thank you again for recommending us. We really hope to have the pleasure of welcoming you again soon.

Very best regards,

Omdömet skrevs 27 april 2017

Fina, välstädade rum med stor balkong (Superior). Trevlig, kunnig och hjälpsam personal som gav bra rekommendationer på vandringar och aktiviteter. Vår grupp blev som en del i hotellfamiljen på bara ett par dagar.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Erik E
Aimia, Director de Relaciones con Clientes på Aimia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2017

Dear Erik E,

What a pleasure to read your wonderful review of your recent stay with us.

We are delighted to hear that you had such a great experience at Aimia Hotel and that you loved the excellent service provided by our front desk team members, providing you with lovely hiking tips.

We have passed on your kind words to the entire team and they were delighted to hear you felt as part of the Aimia family during your stay.

We hope to see you again very soon to enjoy another wonderful stay.

Warmest Regards

Omdömet skrevs 8 april 2017

Rummen är godkända (3 av 5 i betyg), men du skall ändå inte sitta på rummet i Port de Soller.
Perfekt läge; Nära till strand samt restaurangstråk, speciellt om man går ut på baksidan av hotellet. Vill man istället ligga vid hotellpoolen så är det ett utmärkt alternativ; En stor & lugn pool, inga skrikande barn och ingen tjockis som gör bomben.
Frukostbuffén får högsta betyg och gymmet sisådär.
Prismässigt är Aimia klart prisvärt och sammantaget (pris, miljö, frukost, läge, komfort etc) så är det ett hotell som passar par, vänner och vuxna.
Kommer att återvända 2017.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Zybell
Aimia, Director de Relaciones con Clientes på Aimia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2017

Dear Zybell,

Thank you very much for staying with us at the Aimia hotel and for sharing your experience here on Tripadvisor.

We are very glad to know that you had a nice holiday at our hotel and that you will probably visit us again in the future.

We really value your comments both positive and not so positives, since they help us to improve our services for the future.

Looking forward to welcoming you soon again.

Best Regards