Aimia Hotel(Port de Soller)
  • Fri parkering
Miramar Hotel(Port de Soller)
  • Precis vid stranden
Hotel Minister(Port de Soller)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 254 US$/natt.

FERGUS Soller Beach(Port de Soller)
  • Precis vid stranden
Hotel Los Geranios(Port de Soller)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Pool
Jumeirah Port Soller Hotel & Spa(Port de Soller)
1 466 US$
Jumeirah.com
  • Frukost ingår
LiLi Apartments(Port de Soller)
TripAdvisor
  • Fri parkering
Hotel Soller Garden(Port de Soller)
TripAdvisor
  • Pool
  • Restaurang
Omdömet skrevs 3 april 2018

Sängarna var för hårda. Första gången vi varit i Port de Soller så tidigt på våren. Hade tur med vädret som var soligt hela veckan. Veckan innan hade varit kall och regnig. Vi blev lite låsta eftersom det var påskhelg och bussarna skulle gå efter helgturlista från torsdag till lördag. Dom gick inte efter den heller så planerade utflykter fick ställas in

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack thoreo2018
HotelEsPort, Director de Relaciones con Clientes på Es Port Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Dear clients,

Thank you for your review.
We hope to see you again one day in our hotel and we understand that spanish bank holidays made your holiday planning a bit more complicated.

Kind regards.

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Härligt hotell där huvudbyggnadens äldsta del är från 1600-talet. Beläget i en underbar park med pool och många mysiga platser att sitta och njuta på. Dessutom tennisbanor och ett SPA med innomhuspool. Vackra vyer från balkongen men ingen direkt havsutsikt. Det ligger väldigt centralt i byn med sandstrand och restauranger om hörnet. Det är lugnt och behagligt och väldigt avkopplande.
Det finns bar och en restaurang vid det härliga poolområdet. Restaurangen är väl värd ett besök. Högklassig mat och mysig miljö. Man kan också äta i restaurangen i huvudbyggnaden, buffe, men vi åt inte där. Frukosten var utmärkt och vi kan varmt rekommendera detta hotell.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Catharina W
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Bodde på hotellet under en vecka i juli och kan absolut rekommendera stället. Rummen är bra och har allt man behöver men är egentligen inte särskilt spännande. Det som som var poängen med hotellet för oss var den vackra utemiljön och tillhörande poolområde. Vi hamnade ofta ute i trädgården med ett glas vin efter att ha kommit tillbaka från middag ute på byn. Bra frukost som har det mesta. Åt middagsbuffén på hotellet en kväll då vi var för sega för att gå ut på byn. Helt ok mat med många val, men det finns roligare mat att hitta utanför hotellet. Provade aldrig restaurangen vid poolområdet på kvällen men den verkade för det mesta vara fullbokad så den är säkert bra.
Hotellet passar barnfamiljer ( det fanns en del) men den är nog bäst för par som åker utan barn och som vill ta det lugnt i en vacker miljö. Ligger nära till allt, liten mataffär, stranden och många restauranger.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Eva T
Omdömet skrevs 11 oktober 2016

Hotellet är en gammal spans Finca. Man har behållt den gamla spanska charmen. Underbar frukost. Rummen mycket trevliga. Vi valde mot havet. Dock ingen havsutsikt men vackrare vy.
Spa avdelningen,tennisbanor,poolområde. Kan absolut rekommendera.
Att tänka på är mycket trappor och ganska mörkt inne.
" min gång till havet och stranden.
Vandringslederna är ljuvliga

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
1  Tack margareta20172
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med genuin känsla, utsikt mot bergen och hamnen. Fina pooler både inne och ute och fantastisk frukost. Nära till hamnen med stort utbud av restauranger. Stor trädgård där alla kan hitta sin egen vrå.

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Jeanette R