“Cykling, chill och god mat”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Fredrik A
2 omdömen
“Cykling, chill och god mat”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i mars 2018

Vi var några cykelsugna grabbar (gubbar) som bodde i den underbara våningen fyra dagar. Vi hade mycket nära till uthyrning av cyklar som var ett plus för oss. Vi åt även fantastiskt gott utmed den vackra strandpromenaden. Läget är perfekt, inredningen superfräsch och utsikten oslagbar. Vi saknade ingenting och kommer med största sannolikhet återvända.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 13 2018
Det låter som ljuv musik i våra öron. Tack
hazelturn ...
Castle Donington, Storbritannien
Nivå 4 Skribent
24 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 37 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i maj 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 13 2018
Thanks Hazel.
Since we intend to make use of the house ourselves as much as we can you can rest assured that it will not deteriorate as long as we own it. Booking for next year in the calendar.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera