10 av 10 möjliga
Här får man ro i själen och mat som vi ger högsta betyg och personal med "flexibelt" tänkande, finner bra lösningar på allt.
Dessutom finns här en miljö, som "slår" det MESTA.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack christer_regner
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Dåligt ljudisolerade rum (man hör sina grannar för mycket) MEN ett fantastiskt läge!! Vackert naturreservat och storartad utsikt får man på köpet. Väldigt god mat. Rogivande.
Personalen är trevlig och professionell.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack M999ZEmartin
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Att välja boende för en helg är inte det lättaste om hunden ska med.
Cocoonmeetings visade sig vara ett mycket bra val, för vi kunde slappna av och njuta av den underbara placeringen, (utsikten, promenader, uteplatsen med sol/skugga efter behov, och äta på restaurangen samtidigt medan hunden väntade på rummet.

Bemötandet från personalen var mycket varm och bra på alla sätt.
Maten var underbar. En fantastisk uppvisning av vad man kan göra med lokala produkter!
Inspirerande!

Tack 385nicholasl
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi har bott här några gånger och läget, stämningen och miljön är fantastisk. Frukosten är outstanding medan middagen har tappat lite i kvalitet. Lite för långt gånget kött, lite för hårt stekt fisk och lite för långt gångna grönsaker/rotfrukter. Kanske en effekt av corona. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack bjornkarlsson2020
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Fantastiskt boende och enormt hjälpsam och vänlig personal. Femrätters till överkomligt pris där man får smaka av lokalt producerat kött och grönt med en twist av lokalt inspirerade smaker och råvaror. I vårt fall en fantastisk granpesto och en öl bryggt på granskog.

Tack abergq356040