Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Fantastiskt boende och enormt hjälpsam och vänlig personal. Femrätters till överkomligt pris där man får smaka av lokalt producerat kött och grönt med en twist av lokalt inspirerade smaker och råvaror. I vårt fall en fantastisk granpesto och en öl bryggt på granskog.

Tack abergq356040
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Cocoon Meetings hade förberett en god veganfrukost just för oss vilket uppskattades enormt. Rummet vi hade var fräscht med sköna sängar och fantastisk utsikt. Förutom detta var personalen supertrevliga. Rekommenderas!

Tack robotkopp
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk god mat. Ypperlig service. Fantastisk utsikt. Gott vin. Kan verkligen rekommendera detta fina ställe. Åk dit!
Vi åt fem rätters det var mycket bra. Mycket närproducerad mat det uppskattades.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 707stefant
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Underbart god mat och supertrevlig personal! En riktig matupplevelse. Utöver det var rummet fint och fräscht. Hotellet ligger fint bland ängarna och jacuzzi fanns att hyra. Det är också bra beläget då det går snabbt och smidigt att ta sig till sevärdheter längs kusten såsom Kivik och Åhus (max 30min bilfärd), på vägen finns även Brösarps backar och Rörum. Rekommenderar alla att bo och äta på Cocoon!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jessicasofies
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Läget fantastiskt med utsikt över Hanöbukten. Underbara omgivningar, gick en promenad i hagarna, julgransodlingar och bland betande kor. Härligt bad på terassen i eftermiddagssolen. Vackert rum med vidunderlig utsikt ,sköna sängar och härligt badrum. Mycket vackert middagsrum i ”växthuset” och mycket god middag med goda viner. Frukosten smakade mycket gott. Kan verkligen rekommendera denna oas.

Tack Anki8789