• Fri parkering
  • Fri parkering
Degebergagården(Degeberga)
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Vi letade nånstans att ha familjeträff och en i familjen har varit på Cocoonmeetings med jobbet och de var väldigt nöjda. Så vi bokade och blev helnöjda, helt perfekt för mindre sällskap. Vi fick i stort sett stället för oss själva, bästa service, god mat och trevlig miljö.
Trevliga rum, sällskapsrum som var stort men ändå gemytligt. Det kändes som om vi var hemma hos Bodil och hade vårt kalas. Rekommenderas varmt!

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack BitteSvardh
Bodil G, Ägare på Cocoonmeetings, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2017

Det gläder mig verkligen att ni fick "hemma hos" känslan! Det personliga mötet tycker vi är lika spännande varje dag på jobbet. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Härlig anläggning på skånska landsbygden. Nytt och fräscht med rustik känsla. Välkomnande atmosfär med stora gemensamma utrymme. Minus att resturangen inte öppen kvällen jag var där, men vägdes med råge upp av morgonyogan med zen-frukost.

Bodde här: augusti 2017, reste ensam
Tack svenandersr
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt bed & breakfast som överträffade alla förväntningar redan vid första anblick. Gården, som ligger vackert beläget, högt på en kulle, är i mycket fräscht skick där ägarna verkligen tänkt till, snygg, innovativ inredning som andas här-producerat.
Frukosten håller mycket hög standard och personalen är underbara!
Familjärt bemötande där vi verkligen kände oss välkomna. Rekommenderar starkt!

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Sara O
Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Vi spenderade en natt på Cocoonmeeting tillsammans med vår dotter på 7år.
Mysigare ställe får man leta efter! Rummen var superfina, personalen väldigt hjälpsamma och gulliga. Vi åt även middag på deras restaurang på kvällen och maten var kanon, så även frukosten. Vi har rest mycket över hela världen och Cocoon tillhör nu ett av våra favoritställen. Kan varmt rekommendera alla bo här!
Ett extra tack till Bodil för hjälpen med Ugglan! :)

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Susanne V
Bodil G, Ägare på Cocoonmeetings, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017

Tack för de fina ord! Mycket trevligt att träffa er och hoppas både ni och finaste ugglan mår bra!

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Mkt trevlig bemötande, rummet perfekt rent,mkt fina material val,
och sen på morgonen toppades detta med den bästa hotellfrukosten.
tysta rum med mkt bra isolering. genomgående en mkt bra boendekänsla

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack lennart_bergsten

Underbart att ni trivdes hos oss!