Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Härlig anläggning på skånska landsbygden. Nytt och fräscht med rustik känsla. Välkomnande atmosfär med stora gemensamma utrymme. Minus att resturangen inte öppen kvällen jag var där, men vägdes med råge upp av morgonyogan med zen-frukost.

Restyp: Reste ensam
Tack svenandersr
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt bed & breakfast som överträffade alla förväntningar redan vid första anblick. Gården, som ligger vackert beläget, högt på en kulle, är i mycket fräscht skick där ägarna verkligen tänkt till, snygg, innovativ inredning som andas här-producerat.
Frukosten håller mycket hög standard och personalen är underbara!
Familjärt bemötande där vi verkligen kände oss välkomna. Rekommenderar starkt!

Tack Sara O
Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Vi spenderade en natt på Cocoonmeeting tillsammans med vår dotter på 7år.
Mysigare ställe får man leta efter! Rummen var superfina, personalen väldigt hjälpsamma och gulliga. Vi åt även middag på deras restaurang på kvällen och maten var kanon, så även frukosten. Vi har rest mycket över hela världen och Cocoon tillhör nu ett av våra favoritställen. Kan varmt rekommendera alla bo här!
Ett extra tack till Bodil för hjälpen med Ugglan! :)

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Susanne V
Bodil G, Ägare på Cocoonmeetings, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017

Tack för de fina ord! Mycket trevligt att träffa er och hoppas både ni och finaste ugglan mår bra!

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Mkt trevlig bemötande, rummet perfekt rent,mkt fina material val,
och sen på morgonen toppades detta med den bästa hotellfrukosten.
tysta rum med mkt bra isolering. genomgående en mkt bra boendekänsla

Tack lennart_bergsten

Underbart att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Trevligt boende i underbar miljö. Rummen var mycket fräscha precis som övriga utrymmen. Boendet känns personligt och modernt. Vår lilla son fastnade väldigt för den supertrevliga värdinnan. Rekommenderas!

Tack johannah493

Känns jättefint att ni uppskattar Cocoon och det lilla extra!