• Fri parkering
  • Fri parkering
Degebergagården(Degeberga)
Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Mkt trevlig bemötande, rummet perfekt rent,mkt fina material val,
och sen på morgonen toppades detta med den bästa hotellfrukosten.
tysta rum med mkt bra isolering. genomgående en mkt bra boendekänsla

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack lennart_bergsten
Bodil G, Ägare på Cocoonmeetings, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017

Underbart att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Trevligt boende i underbar miljö. Rummen var mycket fräscha precis som övriga utrymmen. Boendet känns personligt och modernt. Vår lilla son fastnade väldigt för den supertrevliga värdinnan. Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack johannah493

Känns jättefint att ni uppskattar Cocoon och det lilla extra!

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Supermysigt ställe med en go personal.En härlig frukost stod uppdukat o det var bara att njuta av vackra omgivningar o lugn o ro delat badrum med dusch o fina sovrum. Ett ställe man kommer återvända till när man är på Österlen

Bodde här: augusti 2017
Tack Karina628

Välkommen tillbaka! Det värmer att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 31 juli 2017

Vacker plats och kändes lyxigt med stort rum som var modernt.Toppen frukost med ekologiskt och lokala råvaror.Trevlig personal .Vi åker gärna tillbaka.Vi åt Pizzabuffe på kvällen när vi kom som var väldigt god med annorlunda smaker på .

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack lflink_245173

Tack så mycket! Hela personalen hälsar!

Omdömet skrevs 31 juli 2017

Bodde här i två nätter. Personalen var mycket trevliga, rummen var väldigt rena och sköna sängar.
Frukosten var väldigt god.
Det är absolut ett måste att äta på deras restaurang!
Maten och servicen var inget annat än perfekt!
Svårt att hitta ett bättre boende, kommer absolut tillbaka till Cocoonmeetings!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack msvans_676905