“Rekommenderar!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Cocoonmeetings
Rankad som nummer 1 av 5 temaboenden i Degeberga
Omdömet skrevs augusti 7 2017

Vi spenderade en natt på Cocoonmeeting tillsammans med vår dotter på 7år.
Mysigare ställe får man leta efter! Rummen var superfina, personalen väldigt hjälpsamma och gulliga. Vi åt även middag på deras restaurang på kvällen och maten var kanon, så även frukosten. Vi har rest mycket över hela världen och Cocoon tillhör nu ett av våra favoritställen. Kan varmt rekommendera alla bo här!
Ett extra tack till Bodil för hjälpen med Ugglan! :)

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack Susanne V
Bodil G, Ägare på Cocoonmeetings, svarade på det här omdömetSvarade augusti 9 2017

Tack för de fina ord! Mycket trevligt att träffa er och hoppas både ni och finaste ugglan mår bra!

Omdömet skrevs augusti 7 2017

Mkt trevlig bemötande, rummet perfekt rent,mkt fina material val,
och sen på morgonen toppades detta med den bästa hotellfrukosten.
tysta rum med mkt bra isolering. genomgående en mkt bra boendekänsla

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack lennart_bergsten

Underbart att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs augusti 4 2017

Trevligt boende i underbar miljö. Rummen var mycket fräscha precis som övriga utrymmen. Boendet känns personligt och modernt. Vår lilla son fastnade väldigt för den supertrevliga värdinnan. Rekommenderas!

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack johannah493

Känns jättefint att ni uppskattar Cocoon och det lilla extra!

Omdömet skrevs augusti 3 2017 från mobil enhet

Supermysigt ställe med en go personal.En härlig frukost stod uppdukat o det var bara att njuta av vackra omgivningar o lugn o ro delat badrum med dusch o fina sovrum. Ett ställe man kommer återvända till när man är på Österlen

Bodde här: Augusti 2017
Tack Karina628

Välkommen tillbaka! Det värmer att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs juli 31 2017

Vacker plats och kändes lyxigt med stort rum som var modernt.Toppen frukost med ekologiskt och lokala råvaror.Trevlig personal .Vi åker gärna tillbaka.Vi åt Pizzabuffe på kvällen när vi kom som var väldigt god med annorlunda smaker på .

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack lflink_245173

Tack så mycket! Hela personalen hälsar!

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Degebergahotell
7,5 km bort
Degebergagården
Nr 1 av 1 i Degeberga
1 omdömen
Visa priser

Besökt Cocoonmeetings? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Cocoonmeetings

Adress: Borråkravägen 60-11, Degeberga 297 94, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Degeberga
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Busstransfertjänst Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 5 temaboenden i Degeberga
Prisklass: 1 055 kr - 1 667 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 10
Hotellets officiella beskrivning:
Ett boende på toppen av backarna vid Degeberga med utsikt över slätten och havet. Från hotellet kan man sätta på sig skorna och vandringen börjar. Hotellet ägs och drivs av familjen Göthner, vilket skapar en personlig och gemytlig atmosfär. Vi har öppet hela sommaren och valda perioder under året. Sommartid erbjuder vi god hemlagad mat från vårt Utekök. Finns önskemål om andra datum än tillgängliga, kontakta oss gärna. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com så att du tryggt kan boka med Cocoonmeetings. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?