“Fru”
Omdöme om Solgarden Maglehem

Solgarden Maglehem
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Degeberga
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi har nu i påsk varit och ätit "Kuckeliku" på Solgården i Maglehem. Det var en buffé med bl a olika kycklingrätter. Först kallskuret sen varmrätter och desserter. Allt får högsta poäng. Ciderkycklingen får det att vattnas i munnen av bara tanken. Vi orkade inte med att ta något från ostbrickan då vi åt bägge efterrätterna. Miljön är harmonisk och personalen är så vänlig och hjälpsam så det är svårt att gå därifrån. Har ätit kötträtt där tidigare och den får också högsta betyg. Vårt favoritställe.

Datum för besöket: april 2018
Tack evao63
Kim N, Chef på Solgarden Maglehem, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018

Tack Eva!
Hjärtligt välkommen igen!

Resenärer som tittade på Solgarden Maglehem tittade också på

Brösarp, Tomelilla Kommun

Besökt Solgarden Maglehem? Berätta vad du tyckte!