TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Vacker utsikt, enkla och trevliga rum. Sov som en stock på PUR-madrassen. Boendet borde fungera bra för större sällskap. Enkel standard på bad och WC. Med bil kör man snabbt in till Östersund. Trevlig värd.

Datum för vistelsen: december 2016
Restyp: Reste ensam
Tack M W
Omdömet skrevs 15 december 2016

Sörbygården är högt och vackert beläget utanför Östersund med utsikt över Storsjön. Fint, välskött och mysigt med Islandshästar inpå husknuten. Hästarna är fina och välmående och ledarna på turerna är kunniga och har erforderlig utbildning. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack IrjaH2
Ann-Sofi K, Ägare på Sörbygården Logi & Hästgård, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2016

Tack så mycket för ditt omdöme Irja!

Extra värdefullt eftersom du har varit här flertalet gånger som besökare och du har upplevt Sörbygården både ute och inne.
Som tack för ditt engagemang att skriva här på Tripadvisor vill jag förära dig med en alldeles nytryckt bordalmanacka för 2017 med 12 foton från just Sörbygården!

På snart återseende och gott nytt år!

Omdömet skrevs 23 juli 2016

Ett fantastiskt fint läge på detta B&B. Mysigt hus som hade varit ålderdomshem. Värdarna var väldigt trevliga och gav bra service och en mycket bra frukost till ett billigt pris. Jag kan verkligen rekommendera detta boende.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack medmerakund
Omdömet skrevs 28 juli 2015 från mobil enhet

Vi reste från Trondheim och stannade en natt på genomresa. Bra B&B om du är på genomresa eller om du är hästintresserad då de har Islandshästar. För att äta middag åkte vi till Österdsund en dryg mil bort, men frukosten med hembakt bröd var riktigt bra.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Naffats68
Omdömet skrevs 1 augusti 2014 från mobil enhet

Mysigt och fräscht bed and breakfast med utsikt över Storsjön. Vi fick ett fint litet rum nära badrum och dusch. God frukost och fint lantligt läge. Då gården låg ganska nära E45an hördes trafiken i bakgrunden, inget som var direkt störande dock. Går att boka via internet!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack 84marieh