Omdömet skrevs 23 juli 2016

Ett fantastiskt fint läge på detta B&B. Mysigt hus som hade varit ålderdomshem. Värdarna var väldigt trevliga och gav bra service och en mycket bra frukost till ett billigt pris. Jag kan verkligen rekommendera detta boende.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack medmerakund
Omdömet skrevs 28 juli 2015 från mobil enhet

Vi reste från Trondheim och stannade en natt på genomresa. Bra B&B om du är på genomresa eller om du är hästintresserad då de har Islandshästar. För att äta middag åkte vi till Österdsund en dryg mil bort, men frukosten med hembakt bröd var riktigt bra.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Naffats68
Omdömet skrevs 1 augusti 2014 från mobil enhet

Mysigt och fräscht bed and breakfast med utsikt över Storsjön. Vi fick ett fint litet rum nära badrum och dusch. God frukost och fint lantligt läge. Då gården låg ganska nära E45an hördes trafiken i bakgrunden, inget som var direkt störande dock. Går att boka via internet!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack 84marieh
Omdömet skrevs 18 april 2014

Tack för ett fint mottagande då vi fick bo hos Er på vår resa mot Trondheim.
Kändes som hemma. Bra rum och en extra ordinär frukost bättre än de flesta hotell med flera stjärnor. Ett Bed och breakfast. Värt att rekommendera fin service.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack Lill S
Omdömet skrevs 13 januari 2013 från mobil enhet

Här är gott att vara, är alltid välkommen! Ridturer & ridlektioner som verkligen förgyller vardagen, godmodiga islandshästar, trevliga ridvägar med omväxlande terräng. Nära till bussförbindelser. Tack Ann-Sofi för att du finns!

Datum för vistelsen: december 2012
Tack Lolenona