“Trevligt med mysig trädgårdsservering.”

Fricks Tradgardscafe
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Billinge
Kök: Café
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt med mysig trädgårdsservering. Hjälpsam och tillmötesgående personal. Gått om utrymme mellan borden

Datum för besöket: juli 2020
Tack niniel_nienna

Omdömet skrevs 9 juni 2020

Ligger lite avsides från de stora vägarna, men är verkligen värt ett besök. En otroligt fin trädgård där vi i dessa Coronatider hittade en egen mysig liten vrå. Gott kaffe med påfyllning och helt osannolikt goda hembakade kakor. Här bakas det med kärlek! (tycker familjens kakmonster). Personalen var mycket trevlig och såg till att vi hade säkert avstånd till andra gäster. Ovanligt fräsch toalett!! Vi kommer helt säkert tillbaka redan i år.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Nizze_a
Omdömet skrevs 11 april 2020

En begränsad, trevlig lunch-och kakmeny. Gott med lite trevliga twister, tex spenat och fetaostpajen som lyftes av lite sting. Personligt och varmt bemötande, hänsynsfullt och omtänksamt. Underbar utemiljö med många mysiga sittytor.

Datum för besöket: april 2020
Tack Maria L
Omdömet skrevs 13 september 2019

Fikade här med hustrun. Vi fick gott kaffe med påtår. Kakorna smakade mycket gott. Det var trivsamt att sitta ute i trädgården och fika.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Leif N
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Supertrevligt kafé där man sitter i olika vrår i den lummiga trädgården. Riktigt goda kakor och glass och ett extra plus för att kaffet serveras vid bordet med påfyllning. Och som hundägare är jag extra glad för att det går att ta med sin fyrbenta vän.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack A7852HEmariaa

Resenärer som tittade på Fricks Tradgardscafe tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Fricks Tradgardscafe? Berätta vad du tyckte!