Omdömet skrevs 4 juli 2017

Vi var en barnfamilj som bodde tre nätter i Stugan för att turista i norra Skåne. Välskött, rent, välutrustat kök, härlig utsikt, stor trädgård, gulliga får och trevligt värdpar. Vi saknade ingenting. Våra varmaste rekommendationer till Hjortsby torp.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack MajaHW
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Vi fann en riktig pärla när vi skulle golfa ett stort gäng!
Jättefina hus med gott om plats till alla, mysig miljö, rent och snyggt. Välutrustade kök för självhushåll och en uteplats med grill till varje hus. Gångavstånd till VasatorpsGK som var en mycket trevlig bana att spela (TC banan för oss i två dagar), god mat hade de också :-) Kan verkligen rekommendera detta ställe oavsett om man åker med familjen, vännerna eller kanske ensam.Hit kommer vi gärna tillbaka!
Tack till Claartje och Peter!!

• Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack nettan2017
Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Mycket fräscht och fint boende, nära golfbanan. En perfekt planlösning som hade allt, vi bodde i Ladan 6 personer, kunde ha fått plats med fler.
Mysigt med en uteplats och egen grill.
Extra plus till vår värdinna, Clartje!

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack StommenPettan
HjortsbyTorp, Ägare på Hjortsby Torp - Country Living & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2016

Hej Peter! Tack för ditt positiva omdöme. Det var trevligt att träffa er och det såg väldigt trevligt och mysigt ut på kvällen när jag kom och hälsa på. Alltid roligt att höra att våra gäster har varit nöjda. Välkomna tillbaka vid ett annat tillfälle. Claartje

Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt boende, rent o snyggt och bra kombination med golfspel och boende.
Grymt bra!! Vi är 8st som åker varje år och spelar golf. Hjortsby torp hjälper till med bokning på banor runt om . Boendet är toppen, vi får gott och väl plats alla 8.
Rekommenderar detta verkligen.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Patrik E
HjortsbyTorp, Ägare på Hjortsby Torp - Country Living & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2016

Hej Patrik! Tack för ditt positiva omdöme. Alltid lika trevligt att få träffa er på Hjortsby Torp. Vi ses nästa år. Claartje

Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Av en slump ramlade vi över en lägenhet i Hjortsby Torp. Superfräscha lägenheter/hus (6 st totalt) som drivs av den mycket trevliga Claartje och hennes man.

Lugnt och lantligt läge vid Vasatorps golfbana, ett par minuter från motorvägen och centrala Helsingborg.

Lägenheten var välutrustad, sköna sängar, fräsch och hade en mysig uteplats med grill.

Hit kommer vi gärna tillbaka. :)

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Kicks72

Tack så jätte mycket för ert positiva omdöme. Vi är glada att ni trivdes och ser fram emot att ta emot er igen vid ett annat tillfälle. Med vänlig hälsning Claartje