“Fantastisk mat och ännu bättre service!!!”
Omdöme om Taste Of India

Taste Of India
Rankad som nr 1 av 348 Restauranger i Orihuela
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Maten är det godaste jag ätit! Personalen var så trevlig och gästvänliga!!! Återkommer mer än gärna!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 336carolab
Lakhwinder s, Owner på Taste Of India, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Thank you so much.

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Besökt denna restaurang under alla år under vår semester. Allt är gott, ätit många olika rätter. Härlig service.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 938_sac
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Väldigt bra mat. Alla fem i familjen var nöjda med både räckor och kyckling tika massala, samt nan bröd!

Datum för besöket: juli 2021
Tack vincentbE9550GC
Lakhwinder s, Owner på Taste Of India, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2021

Thank you so much sir.

Omdömet skrevs 3 januari 2021 från mobil enhet

Mycket bra Indisk. Den bästa i området, fantastiskt bra service och trevlig personal, kommer alltid och pratar en stund så man känner sig välkommen. Bra priser

Datum för besöket: januari 2021
Tack per455
Omdömet skrevs 10 juni 2020 från mobil enhet

Viktigt i dessa tider att ha bra och genomarbetad take away. Något man inte tänker på denna restaurang. Lite irriterande när man betalat för meny och man inte får det som specificerats, vilket var fallet här. Maten: Papadom med tillbehör saknas, förrätt Tikka lamb ok, huvudrätt Lamb zafrani mycket god. Huvudrätten räddade måltiden, dock inte butter Nan som var nästintill katastrof.

Datum för besöket: juni 2020
Tack ChristerPihl

Resenärer som tittade på Taste Of India tittade också på

Orihuela Costa, Costa Blanca
La Florida, Orihuela

Cabo Roig, Orihuela Costa

Besökt Taste Of India? Berätta vad du tyckte!