Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Svårt att hitta ett bättre mysigt hotell.
Fina rum och fantastisk service
Läget mitt i centrum. Härlig frukost
Bra parkering nära hotellet.
Den personliga servicen är fantastisk.
Nora är en mycket härlig stad.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 644g_staa
Omdömet skrevs 14 mars 2021

Ett sött hotell i en söt liten stad. Väldigt trevlig innemiljö och mycket fint och rent rum.

Stort plus för dygnet-runt-tillgång till självservice på kaffe och fika och tilltugg utan extra kostnad. Något alla hotell borde ha.

Servicen bra och frukosten också bra.

Min enda - lilla - invändning är att det är lyhört mellan rummen då väggarna verkar tunna, men det är ingenting som hindrar oss från att gärna bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack Sven Ö
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2021

Tack snälla för den fantastiska recensionen och det fina betyget. Som du säge,r är det lyhört . Huset är från 1912 vilket innebar att de inte hade lika höga krav som nu. Hoppas alla har lika bra överseende som ni . Varmt välkomna tillbaka. Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Personalen ska ha högsta betyg, så trevliga och välkomnande. Rummen var fina men vi saknade riktiga läslampor vid sängen.
Frukosten var högst ordinär med bl.a. färdigskivad, lite menlös ost och leverpastej. Det fortfarande varma brödet var det som stod ut. Saknade vanligt bryggkaffe (automatkaffe är sällan lika gott) och frukt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Lusen
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2021

Hej Lusen,
Tack för ditt omdöme och ditt betyg. Vi uppskattar alla omdömen som kommer in till oss. Vi har läslampor som sitter över samtliga sängar i samtliga rum förutom sviten där lamporna står på sängborden bredvid sängarna.. Det var tråkigt att du inte uppskattade vårt kaffe och att det var fri tillgång till kaffe kakor dricka chips och frukt dygnet runt. Vi hade inte kunna ha fri tillgång till kaffe om vi inte hade haft en kaffeautomat. Under frukost får vi inte plats med frukten på buffén utan den står på soffbordet i samma rum. Fråga nästa gång så visar vi var den står. Vi är Lilla Hotellet och det märks kanske mest vid frukost. Vårt utrymme är begränsat och med alla regler, får vi bara plats med ett visst antal produkter. Vi har två olika sorters ost vilket oftast är en mellanlagrad prästost samt en mildare gouda. Att det är färdigskivat beror på skärpt regelverk kring mathantering och buffé under coronatider . Varmt välkommen tillbaka en annan gång.
Mvh Peter Skagmark // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Ett bra bed & breakfast, personlig service, fräscht, litet och charmigt. Mycket lyhört men det får väl sägas ingå i charmen! Utmärkt läge för promenader i trästaden, längs de gammeldags butiksgatorna och utmed vattnet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack keithmoon1972
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Hemtrevligt och välkomnande med väldigt god frukost med hembakat bröd och inlagd sill. I Nora finns också bra fick, restauranger och butiker, som Nora Diversehandel och Dacapo café och Bryggerikrogen. Finns också bad, strandpromenad och en ståtlig kyrka i Nora, med fin musikverksamhet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 183katarinac