Bodde med min man i annexet 2 nätter.Det var ett mysigt rum och en underbar innergård som var till för alla alldeles utanför våran dörr.Härlig god frukost där det togs hänsyn till att endast ett visst antal gäster var där samtidigt pga corona.peter och Peter var så måna om allt o alla vi som bodde där,det vilade en rofylld stämning över hela lilla hotellet
Har redan bokat boende sommaren -21

Rumstips: Vi bodde i annexet på gården pga att min man har svårt med trappor var toppen.Mysigt med innergården där man kunde avnjuta sitt eget vin.
Tack 331ewaf
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack snälla för det det fantastiska betyget och den fina recensionen. Nöjet var helt på vår sida. Vi ses nästa sommar.
mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet

Underbart litet hotell i det vackra Nora! Service fenomenal. Trevliga rum, bra frukost där man även kunde ta en smörgås med till lunch samt fylla sin termos. Det fanns kaffe, juice och vatten att förse sig med under dagen. Väldigt generöst. Vi kommer tillbaka! Tack för en trevlig vistelse.

Tack guwe04

Tack snälla. Vilket fint betyg och fantastisk recension. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Enastående gemytligt litet hotell med service utöver det vanliga. Bemötande utsökt, personligt engagemang och stor generositet i allt. Rekommenderas mycket varmt för boende och som utgångspunkt för härliga vandringar på Bergslagsleden.

Tack 881agnetaw

tusen tack för det fina betyget och den fantastiska recensionen. Hoppas vi ses snart igen. Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet

Omdömet skrevs 19 september 2020

Mycket trevligt och mysigt litet hotell. Bodde i annexet, trevligt rum, skön säng.
Hotellvärdarna var mycket serviceinriktade,välkomnande.
Väldigt familjära.
Liten fin uteplats.
Hotellet kan varmt rekommenderas.

Tack 895harrietl

Tack snälla Harriet för ditt fina betyg och den fina recensionen. Varmt välkommen en annan gång.
mvh Peter Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 14 september 2020

Fantastiskt litet hotell i den vackra trästaden Nora.
Hemtrevlig atmosfär och ett riktigt trevligt värdpar som ser till att alla gäster trivs. Jättegoda frukostar.
Rekommenderas verkligen.
Pekka och Britt-Marie Isaksson

Tack Myshotel
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Hej
Tusen tack för den fantastiska recensionen och det jätte fina betyget. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora