Enastående gemytligt litet hotell med service utöver det vanliga. Bemötande utsökt, personligt engagemang och stor generositet i allt. Rekommenderas mycket varmt för boende och som utgångspunkt för härliga vandringar på Bergslagsleden.

Tack 881agnetaw
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

tusen tack för det fina betyget och den fantastiska recensionen. Hoppas vi ses snart igen. Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet

Omdömet skrevs 19 september 2020

Mycket trevligt och mysigt litet hotell. Bodde i annexet, trevligt rum, skön säng.
Hotellvärdarna var mycket serviceinriktade,välkomnande.
Väldigt familjära.
Liten fin uteplats.
Hotellet kan varmt rekommenderas.

Tack 895harrietl

Tack snälla Harriet för ditt fina betyg och den fina recensionen. Varmt välkommen en annan gång.
mvh Peter Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 14 september 2020

Fantastiskt litet hotell i den vackra trästaden Nora.
Hemtrevlig atmosfär och ett riktigt trevligt värdpar som ser till att alla gäster trivs. Jättegoda frukostar.
Rekommenderas verkligen.
Pekka och Britt-Marie Isaksson

Tack Myshotel
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Hej
Tusen tack för den fantastiska recensionen och det jätte fina betyget. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 6 september 2020

Litet och personligt hotell med bra läge i staden. Så trevlig och välkomnande personal som tog emot oss, fick checka in tidigt och fick massor av restaurangtips. Fint rum, fräscht dusch med toalettartiklar. Nästa gång gärna ett rum en våning upp, lite tystare då kanske. Fin innergård med platser att sitta på.
God frukost med allt man behöver, tre olika sittningar nu under Corona så ingen trängsel.
På disken framdukat kaffe, te, kakor, frukt, i kyl juice och dricka som man får ta under hela dygnet. Även kylskåp om man vill ställa in egen dryck.
Cyklar och roddbåt att låna fanns också.

Rumstips: Helst inte nedersta våningen
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack gunillasb

Tusen Tacka nälla Gunilla!
Vilken fin recension och fantastiskt betyg. Hoppas vi får den äran att ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Vi hade planerat att fira min jämna födelsedag i Toscana. Corona satte stopp för detta. Vi valde Nora istället!
Vilket fantastiskt bra val! Lilla Hotellet är en riktig pärla i denna lilla stad. Otroligt trevligt bemötande, bekväma rum, fräsch frukost. Vad mer kan man begära?
Läget, mitt i trästaden, är perfekt. Trevliga loppisar och mysiga caféer.
Allt detta i allmänhet, och hotellet i synnerhet bidrog till att vår vistelse blev alldeles perfekt!
Tack och på återseende!!!

Peter och Nalle, Göteborg

Tack Gbg-Nalle
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2020

Hej Peter och Nalle
Det är verkligen vi som skall tacka. Vilken fantastisk recension och fint betyg. Vi hoppas verkligen att vi får ha er som gäster snart igen .Mvh Peter o Peter på Lilla Hotellet i Nora