Omdömet skrevs 14 september 2020

Fantastiskt litet hotell i den vackra trästaden Nora.
Hemtrevlig atmosfär och ett riktigt trevligt värdpar som ser till att alla gäster trivs. Jättegoda frukostar.
Rekommenderas verkligen.
Pekka och Britt-Marie Isaksson

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Myshotel
Peter Andersson-Skagmark, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Hej
Tusen tack för den fantastiska recensionen och det jätte fina betyget. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 6 september 2020

Litet och personligt hotell med bra läge i staden. Så trevlig och välkomnande personal som tog emot oss, fick checka in tidigt och fick massor av restaurangtips. Fint rum, fräscht dusch med toalettartiklar. Nästa gång gärna ett rum en våning upp, lite tystare då kanske. Fin innergård med platser att sitta på.
God frukost med allt man behöver, tre olika sittningar nu under Corona så ingen trängsel.
På disken framdukat kaffe, te, kakor, frukt, i kyl juice och dricka som man får ta under hela dygnet. Även kylskåp om man vill ställa in egen dryck.
Cyklar och roddbåt att låna fanns också.

Rumstips: Helst inte nedersta våningen
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack gunillasb

Tusen Tacka nälla Gunilla!
Vilken fin recension och fantastiskt betyg. Hoppas vi får den äran att ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Vi hade planerat att fira min jämna födelsedag i Toscana. Corona satte stopp för detta. Vi valde Nora istället!
Vilket fantastiskt bra val! Lilla Hotellet är en riktig pärla i denna lilla stad. Otroligt trevligt bemötande, bekväma rum, fräsch frukost. Vad mer kan man begära?
Läget, mitt i trästaden, är perfekt. Trevliga loppisar och mysiga caféer.
Allt detta i allmänhet, och hotellet i synnerhet bidrog till att vår vistelse blev alldeles perfekt!
Tack och på återseende!!!

Peter och Nalle, Göteborg

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Gbg-Nalle
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2020

Hej Peter och Nalle
Det är verkligen vi som skall tacka. Vilken fantastisk recension och fint betyg. Vi hoppas verkligen att vi får ha er som gäster snart igen .Mvh Peter o Peter på Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Ett väldigt fint litet hotell! Man verkligen känner att de som driver hotellet bryr sig om att gästerna ska ha det bra. Vi hade ett jättetrevligt rum, bekväma sängar och allt man kan önska sig. God frukost och däremellan generöst med kaffe och frukt. Perfekt för en weekend om man bara vill vila och promenera runt i fina Nora.
Det var även bra att man fick olika frukosttider för att undvika trängsel i matsalen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Linda G
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2020

Hej Linda
Tusen tack för ditt fantastiska omdöme och ditt fina betyg. Det betyder jätte mycket för oss att ni delar med er av era erfarenheter. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter S // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Ett av de gemytligare hotellen man kan välja att bo på. Personalen är väldigt omtänksam och gör allt för att man ska trivas. Närheten till bad i Norasjön är ett plus när det är varmt. Det är promenadavstånd till Noras bästa restaurang.

Rumstips: Av fjorton totalt finns fyra rum dit man får ta med husdjur. De rummen är lika bra som de övriga.
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Draken74

Hej
Tack snälla för dit fina betyg och din fantastiska recension. Det värmer våra hjärtan. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora