Vi hade planerat att fira min jämna födelsedag i Toscana. Corona satte stopp för detta. Vi valde Nora istället!
Vilket fantastiskt bra val! Lilla Hotellet är en riktig pärla i denna lilla stad. Otroligt trevligt bemötande, bekväma rum, fräsch frukost. Vad mer kan man begära?
Läget, mitt i trästaden, är perfekt. Trevliga loppisar och mysiga caféer.
Allt detta i allmänhet, och hotellet i synnerhet bidrog till att vår vistelse blev alldeles perfekt!
Tack och på återseende!!!

Peter och Nalle, Göteborg

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Gbg-Nalle
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Peter och Nalle
Det är verkligen vi som skall tacka. Vilken fantastisk recension och fint betyg. Vi hoppas verkligen att vi får ha er som gäster snart igen .Mvh Peter o Peter på Lilla Hotellet i Nora

Ett väldigt fint litet hotell! Man verkligen känner att de som driver hotellet bryr sig om att gästerna ska ha det bra. Vi hade ett jättetrevligt rum, bekväma sängar och allt man kan önska sig. God frukost och däremellan generöst med kaffe och frukt. Perfekt för en weekend om man bara vill vila och promenera runt i fina Nora.
Det var även bra att man fick olika frukosttider för att undvika trängsel i matsalen.

Tack Linda G
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Linda
Tusen tack för ditt fantastiska omdöme och ditt fina betyg. Det betyder jätte mycket för oss att ni delar med er av era erfarenheter. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter S // Lilla Hotellet i Nora

Ett av de gemytligare hotellen man kan välja att bo på. Personalen är väldigt omtänksam och gör allt för att man ska trivas. Närheten till bad i Norasjön är ett plus när det är varmt. Det är promenadavstånd till Noras bästa restaurang.

Rumstips: Av fjorton totalt finns fyra rum dit man får ta med husdjur. De rummen är lika bra som de övriga.
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Draken74

Hej
Tack snälla för dit fina betyg och din fantastiska recension. Det värmer våra hjärtan. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Helt fantastiskt allting, miljön rummen och sist men inte minst personalen..Här finns allting man kan önska sig och lite till. Som gäst hos Peter o Peter med personal får man all service och ett personligt bemötande..
Första gången vi besökte Lilla Hotellet men absolut inte sista..
Ett extra plus, har nog aldrig besökt ett sådant välstädat hotell.

Catharina och Patrik

Tack catharina_416

Tusen tack för den fantastiska recensionen. Hoppas resan hem gick bra och hoppas att vi ses i snart igen :-)
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Ett litet mysigt hotell med service utöver det vanliga. Rummet var inrett med finess och personlig prägel. Kaffe, te, vatten och juice fanns tillgängligt dygnet runt. Så även frukt. Ägarna och personalen var genuint intresserade av att alla ska trivas. Hotellet ligger mitt i den charmiga lilla trästaden. Högsta betyg!

1  Tack s73_sthlm

Men oj vilken fin recension. Tusen Tack. Ni vet att ni alltid är välkomna tillbaka och hoppas att det blir snart.
Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora