Ett av de gemytligare hotellen man kan välja att bo på. Personalen är väldigt omtänksam och gör allt för att man ska trivas. Närheten till bad i Norasjön är ett plus när det är varmt. Det är promenadavstånd till Noras bästa restaurang.

Rumstips: Av fjorton totalt finns fyra rum dit man får ta med husdjur. De rummen är lika bra som de övriga.
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Draken74
Peter Andersson, Ägare på Lilla Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej
Tack snälla för dit fina betyg och din fantastiska recension. Det värmer våra hjärtan. Hoppas vi får ha er som gäster snart igen.
Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Helt fantastiskt allting, miljön rummen och sist men inte minst personalen..Här finns allting man kan önska sig och lite till. Som gäst hos Peter o Peter med personal får man all service och ett personligt bemötande..
Första gången vi besökte Lilla Hotellet men absolut inte sista..
Ett extra plus, har nog aldrig besökt ett sådant välstädat hotell.

Catharina och Patrik

Tack catharina_416

Tusen tack för den fantastiska recensionen. Hoppas resan hem gick bra och hoppas att vi ses i snart igen :-)
Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Ett litet mysigt hotell med service utöver det vanliga. Rummet var inrett med finess och personlig prägel. Kaffe, te, vatten och juice fanns tillgängligt dygnet runt. Så även frukt. Ägarna och personalen var genuint intresserade av att alla ska trivas. Hotellet ligger mitt i den charmiga lilla trästaden. Högsta betyg!

1  Tack s73_sthlm

Men oj vilken fin recension. Tusen Tack. Ni vet att ni alltid är välkomna tillbaka och hoppas att det blir snart.
Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Underbart hotell med Peter och Peter i spetsen som verkligen ser alla gäster och är så otroligt tillmötesgående. Sköna sängar, fräscha och välstädade rum, bra frukost.
Hotellet ligger även bra till då det bara är några minuters promenad till centrum. Väl värt ett besök.

Tack jessicajH4709MY

Tack snälla för den fina recensionen och det fina betyget. Hoppas vi ses snart igen. Mvh Peter o Peter // Lilla Hotellet i Nora

Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Ett mycket mysigt litet hotell med fantastiskt trevlig personal som lagt ned mycket arbete på att man skall trivas. Rent och fräscht, sköna sängar, möjlighet att låna cykel och båt. Rekommenderas starkt.

Tack ThomasA4468

Hej Thomas
Tusen tack för den fantastiska recensionen. Hoppas vi ses snart igen. Mvh Peter // Lilla Hotellet i Nora