Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

En resa till baka i tiden i en härlig natur. Efter en god natts sömn serverades en god frukost. Tågvärdinna som var så passande för denna syssla. Kommer gärna tillbaks. Ett tack från oss från Kalmar och Västerås.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack MarianneE187
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Helt nyöppnat ställe vid Norasjön. Klassiskt vandrarhem men med den där lilla extra ”detaljen” att man bor i en sovkupé på ett tåg. Trångt men väldigt mysigt och speciellt. Minnesvärt boende i en vackert belägen stad med fina små trähus

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 277henriki
Omdömet skrevs 6 juni 2016 från mobil enhet

Vandrarhem beläget i ett tåg. "Rummen" är de små kupéerna med 2 eller 3 slafar. Lite trångt och hårt men väldigt mysigt. Allrum med tv där man satt i 1:a klassfåtöljer. Här gick också att ladda telefonen. Vi somnade och vaknade till Norasjöns kluckande vatten utanför kupefönstret. Frukosten serverades i restaurangvagnen.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack solochbadOskarshamn
Omdömet skrevs 8 augusti 2015 från mobil enhet

Väldigt trevligt och gemytligt vandrarhem. Lite trångt kanske men väldigt fräscht. Trevlig personal som höll stället i gott skick. Åker gärna tillbaka till Nora. Enda minuset var att duscharna låg en bit bort annars var det mesta bara charmigt.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack lottal657
Omdömet skrevs 12 maj 2015

Roligt vandrarhem i ett gamla tågvagnar, frukost kan köpas till och äts i gamla restaurangvagnen. Toaletter finns på tåget och duschar i stationshuset intill. Utsikt över sjön från rummens fönster. Perfekt läge mitt i Nora, som förövrigt är en härlig stad att vara i på sommaren. Prisvärt och annorlunda boende!

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Camilla L